Азаров хоче відродити в школах профорієнтацію

Прем’єр зазначив, що необхідно якнайшвидше визначити повний перелік спеціальностей і професій, потреба в яких буде зростати відповідно до зростання економіки. «Ми маємо отримати повне і чітке уявлення про ситуацію на ринку праці на найближчі 5 років», – наголосив він.

Зокрема, М. Азаров дав відповідне доручення Мінекономіки, Мінсоцполітики та Міносвіти із залученням Національної академії наук (НАН) «зробити глибокий аналіз перспективних тенденцій на ринку праці і розробити проект балансів між демографічною ситуацією, фаховою підготовкою і розвитком економіки. А також запропонувати систему стимулів з боку держави, щоб такі науково обґрунтовані баланси витримувались».

Крім того, Міносвіти доручено сформувати пропозиції щодо переорієнтації системи освіти на підготовку фахівців для реального сектору економіки.

При цьому прем’єр наголосив, що з підготовкою спеціалістів за найбільш дефіцитними напрямками взагалі не можна гаяти ні хвилини. «Якщо треба – пропонуйте інноваційні форми освіти: дистанційну, неформальну, наставництво, перекваліфікацію для дорослого населення тощо», – сказав він.

«І обов’язково треба відродити в школах те, що раніше називали профорієнтацією. Тобто, роз’яснювати батькам і дітям, який фах є затребуваним в економіці», – додав глава уряду.

М.Азаров нагадав, що уряд взяв курс на модернізацію вітчизняного виробництва, імпортозаміщення і енергозбереження, а не простого відновлення традиційних для економіки потужностей.

«Ми формуємо інноваційну технологічну платформу. Тому потреба у кадрах для нових технологічних укладів далі буде тільки зростати... Ми повинні надати пріоритет інженерам, технологам, робітникам, які здатні перебудувати країну. Це не абстрактна ідея, а вимога розвитку», – наголосив урядовець.

«Головне, що сьогодні треба зробити – це створити кадровий резерв для нової економіки», – підсумував прем’єр.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад