Правильний старт - половина успіху

А багато людей не лише мріють, але й роблять усе, щоб досягнути успіху. Щоправда, шлях буває різний, і щоб визначитися, якою дорогою йти, потрібно спочатку розв'язати, а що хочеться одержати в підсумку? Можна розпочати кар'єру, роздаючи флаєри. А що? Теж рядок у резюме. Тільки зростати далі нікуди. А можна стати помічником лаборанта, і пізніше дорости до завідувача лабораторії, або влаштуватися молодшим продавцем, і через якийсь час зайняти кабінет начальника відділу з продажу.

Тобто, потрібно визначитися, у якій сфері хочеться будувати кар'єру, і тільки потім думати, як же її розпочати.

Як правило, багато людей прагнуть спочатку отримати освіту, і навіть не стільки освіту, скільки сам диплом. Деякі ж відразу після школи прагнуть працювати та заробляти, вчитися справі на практиці, а в інституті – тільки на заочній формі навчання.

Для кар'єриста-початківця дуже важливо вибрати гарне перше місце праці. Усіх роботодавців можна поділити на дві більші категорії – великі компанії та дрібні.

Особливості роботи на великому підприємстві

Якщо ви вирішили розпочати кар'єру в успішному холдингу, то варто розраховувати на те, що тут дійсно збираються оцінювати ваші знання. Вони не беруть на роботу всіх підряд – це їм невигідно. Тому випробний термін для них – не формальність.

З іншого боку, якщо фахівець росте, поліпшує свої знання та професійні навички – підвищення не змусить на себе довго чекати. Тільки дають його за певні успіхи, втім, як і підвищують оклад лише тоді, коли фахівець дійсно починає приносити компанії прибуток.

Суворий робочий графік (в основному – електронні системи перевірки) компенсується відмінним соціальним пакетом.

Особливості праці в маленькій компанії

Тут усе більш затишно, по-сімейному. Тим, хто прагне розпочати кар'єру на подібному підприємстві, варто очікувати, що начальство всьому навчить. Втім, не виключене, що доведеться виконувати обов'язки не тільки ті, які відповідають робочій інструкції.

Соціальний пакет небагато більш скромний, але при необхідності відпроситися, не витрачаючи відпускні дні, ідуть на зустріч – доведеться тільки потім позаурочно довиконати свою роботу.

Вибирайте, що вам більше по душі – і крокуйте впевнено кар'єрними сходами нагору, до того самого шкіряного крісла керівника.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад