Етикет для керівника
Зазвичай начальники перестають піклуватися про свої манери, як тільки отримують владу над людьми. Їм достатньо, щоб їх боялися. Тому вони недбало поводяться з підлеглими, не знаходять часу запитати, про що думають люди, які опинилися у їхній владі, а в результаті страждає моральна атмосфера у відділі, і знижується продуктивність праці.
Насправді ж, начальнику просто необхідно навчитися хорошим манерам і застосовувати ці знання у спілкуванні з підлеглими, колегами та товаришами по роботі. Хороший начальник знає, що його кар'єра багато в чому залежить від уміння згуртувати навколо себе команду, яка буде підтримувати його, і що люди охоче працюють на начальника, якого вони поважають. Підлеглі не обов'язково повинні вас любити, достатньо, якщо вони побачать, що ви поважаєте їх як професіоналів або співробітників. Ви отримаєте стільки ж пошани, скільки покажете зі свого боку. Один керівник дуже високого рангу якось сказав мені, що звертатися з підлеглими інакше, ніж з повною повагою, просто непродуктивно. «Вони завжди знайдуть спосіб завалити роботу, спізнитися з термінами, або працювати ледве-ледве. У вас постійно будуть проблеми з підлеглими, якщо вони не побачать поваги до себе ».
Який би владою не володів сучасний начальник, але він вже не може віддавати накази ніби в армії. Мудрий керівник просить підлеглого щось зробити, навіть якщо від цього доручення підлеглий не може відмовитися. Якщо ви звернетеся до секретарки: «Чи не могли б ви надрукувати ці документи?», А не просто кинете їх їй на стіл, можете бути впевненим, що вона просидить зайві півгодини, аби все було як слід.
Підлеглий, з яким поводяться чемно, відчуває, що начальник поважає його як особистість. Якщо шеф дбає, щоб підлеглий був щасливий, тоді і підлеглий докладе додаткових зусиль, щоб працювати краще. Для таких підлеглих стає важливою репутація шефа, і вони намагаються зробити більше, ніж просто виконати якусь роботу. Вони намагаються виконати її блискуче.
Компліменти, добрі слова і висока оцінка переможуть байдужість, поганий настрій, скарги на умови роботи ваших підлеглих, і допоможуть їм змиритися з маленькою зарплатою.
Більшість грубих начальників або не розуміють, що вони грублять, або не навчилися виявляти ввічливу владність, або недостатньо впевнені в собі. Далеко не всі здатні по-різному звертатися до приятеля, який займає рівну посаду, і до людини, яка отримує вказівки від цього приятеля. Кожен начальник повинен розуміти, що його справа - координувати роботу, і в багатьох випадках приймати остаточні рішення.
Є речі, неприпустимі для начальників будь-якого рівня. Не можна кричати, не можна чіплятися, не можна грубо командувати. Начальник не може собі дозволити зірвати злість на підлеглому, навіть якщо зроблена серйозна помилка. Після того, як криза минула, завжди потрібно подолати неприязнь і впоратися з неприємним осадом, якщо ви не хочете отримати постійний опір.
Начальник не має права нехтувати можливістю заохотити роботу підлеглого. Не треба хвалити незаслужено, але дійсно хороша робота не повинна залишатися непоміченою. Пам'ятайте, людина знає, що вона добре попрацювала. І якщо ви не звертаєте на її роботу уваги, вона втрачає до неї інтерес і перестає стежити за якістю. Кожному потрібно сказати, як він працює. Якщо хтось працює погано, скажіть йому про це, але скажіть так, щоб він не образився. Скажіть, як зробити роботу краще, або чого ви від нього чекаєте. Спрямуйте його на шлях істинний, адже всім потрібні орієнтири.
Не кидайте його у вир на власний страх і ризик. Жодна компанія не може дозволити своїм співробітникам вчитися на помилках. Хороший начальник знає, що в тому і полягають його обов'язки, щоб керувати підлеглими в ім'я високої ефективності роботи.
Погані манери шефа завжди погано позначаються на продуктивності.
Вони викликають опір, на який йдуть всі сили підлеглих. Людина, з якою грубо обійшлися, випускає пар, ділячись з колегами, а ті, в свою чергу, витрачають робочий час на обговорення манер шефа. З часом сенсом існування групи стає протидія шефу, а не продуктивна робота заради добробуту компанії.
Джерело: http://bizataka.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5847
5239
282
31
135
4
141
3
133
0
137
0
142
2
179
5
Робота в Кам'янці-Дніпровській
147
1
135
1
369
71
134
1
134
2
143
1
145
1
135
0
148
1
136
0
149
6
133
0
144
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Запоріжжі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
Hitjob.zp.ua
- 9742 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...