Що робити з марною роботою?

Що робити з марною роботою?

 

Трапляється, що на роботі потрібно виконати даремні завдання. З яких причин виникають непотрібні завдання, і чому на них доводиться витрачати час тема окремої статті. Або дисертації на тему менеджменту. Ми хочемо подивитися на питання з інструментальної точки зору: завдання є, їх потрібно зробити, а робити не хочеться.

Чи настільки вже марна ця робота?

Завдання може виявитися не таким марним, як вам здається. Візьмемо для прикладу звіт. Припустимо, ви складаєте щомісяця звіт, і звіти між собою практично не відрізняються. Є спокуса думати про даремність такої роботи, адже й так все зрозуміло. Таке враження може виявитися оманливим. У черговому звіті може міститися цінна інформація про зміну тенденції. І саме завдяки вашій роботі буде вжито ефективних заходів.

Новий досвід це добре

Якщо відволіктися від критерію корисності, можна подивитися на задачу як на challenge (виклик), якщо вона незнайома. У вас є можливість вивчити щось нове, використати нові інструменти. Наприклад, менеджеру з продажу пропонують написати вітального листа партнерам. Але менеджер гадає, що цей лист, імовірно, мало хто читатиме. По-перше, хтось все-таки прочитає. По-друге, менеджер може перевірити свої креативні навички, спробувати себе в ролі копірайтера чи дизайнера. Це новий досвід, і це непогано. Головне поставитися до завдання не механічно, а зі щирим інтересом.

Фітнес для мозку

Можна сприйняти завдання як зарядку для мізків. Знову ж таки, варто абстрагуватися від критерію корисноті. Припустимо, вам потрібно винайти новий маршрут доставки товару, при цьому ви знаєте, що й старий цілком ефективний. Подивіться на завдання як шахову партію. Що можна зробити по-іншому, щоб стало ще краще? За якими критеріями оцінювати «краще-гірше»? У пошуках відповідей на ці запитання можна або знайти обгрунтовані доводи, чому задачу виконувати не слід, або знайти нове, геніальне рішення в логістиці (обидва варіанти непогані, правда?). І це однозначно краще, ніж відкладати завдання день за днем і переконувати себе, що воно даремне.

Припустимо, що задача таки марна. Якщо ви в цьому впевнені на 100%, знайдіть аргументи для керівника, чому на це не варто витрачати час. «Зайві» завдання краще виключати зі свого робочого графіка, навіть якщо вони створюють видимість зайнятості та корисності. Дорогоцінний час варто витрачати на гідні та корисні цілі.

http://hrliga.com/

 

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад