Які «плюшки» пропонують компанії українським співробітникам

Які «плюшки» пропонують компанії українським співробітникам

Ми отримали майже 900 відповідей: з'ясувалося, що турботу роботодавця на собі відчувають всього 43% опитаних. А ось хотілося б, щоб про них дбали, вдвічі більшій кількості співробітників – 80%

Тільки кожен п'ятий ходить на роботу виключно заради грошей. Для інших – відчуття своєї важливості, потрібності теж важливі.
При цьому турбота роботодавця не завжди повинна виливатися йому в кругленьку суму. Наприклад, можливість гнучкого графіка – не найдорожчий спосіб турботи про підлеглих. Але тільки у 44% учасників опитування є можливість управляти своїм робочим часом.

Серед них – кожен п'ятий може брати додатковий вихідний, кожен четвертий може працювати віддалено, 15% можуть розпоряджатися своєю відпусткою, як їм заманеться, а 37% можуть працювати за гнучким графіком. Спектр робіт, які дозволяють працювати віддалено, неухильно зростає, але відсоток тих, хто може собі це дозволити, поки все ще досить низький.
Навіть навчання на робочому місці доступно не всім учасникам опитування – тільки 38% вказали, що їхня компанія допомагає у професійному розвитку. При цьому навчання – не завжди дорога «плюшка»: є можливість наставництва, внутрішнього навчання, формування бібліотеки бізнес-літератури тощо. Але для 62% опитаних роботодавець не готовий йти на такі дії.

Ті, хто удостоївся можливості професійного розвитку, в половині випадків задовольняються внутрішнім навчанням. Тільки для кожного п'ятого є можливість безкоштовно пройти зовнішній тренінг, ще для 23,4% така можливість є – але з частковою оплатою з власної кишені. 5% щасливчиків мають можливість взяти участь в зарубіжних конференціях, і тільки у 1% є шанс на закордонне стажування.

Якщо говорити про побудову кар'єри, тільки чверть опитаних зізналися, що в їхніх компаніях є програми кар'єрного зростання для співробітників. 76% учасників опитування згодні з твердженням, що «співробітники не розуміють, як можна вирости в компанії».

Втім, роботодавці готові проявляти щедрість: 47% пропонують безкоштовну каву/чай, 44% розважають здобувачів за свій рахунок, кожен четвертий роботодавець оплачує мобільний зв'язок своїх співробітників, і рівно стільки ж не вживають ніяких заохочувальних дій. По 15% набрали надання мобільного телефону та медична страховка. Далі за поширеністю йдуть покупка профільної літератури, наявність релакс-зони, обіди, проїзний тощо. Із приємних несподіванок були відзначені попкорн-машина, масаж і йога в офісі.

Українські роботодавці мають величезний запас для зростання. Головний плюс – багато «турботливих» заходів, політики або акції не коштують роботодавцю великих грошей. Для їх впровадження часто потрібна краща організація бізнес-процесів – як, наприклад, робота з гнучким графіком або впровадження програм кар'єрного зростання.
https://blog.rabota.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад