6 фраз, які допоможуть вам побудувати успішну кар'єру

1. «Я гідний більшого»

«Ви отримуєте від життя тільки те, що наважуєтеся попросити. Не бійтеся підвищувати планку ». Ці слова належать знаменитої телеведучої і актрисі Опрі Уїнфрі. І, чорт забирай, вона адже права!

 

Ми так часто недооцінюємо себе. Мріємо про хорошого життя, роботі, зарплати, але при цьому нічого не робимо. Максимум - порівнюємо себе з іншими успішними людьми і даємо установку: наша ситуація ніколи не зміниться в кращу сторону. Так воно і буде, поки ви не усвідомлюєте, чому гідні більшого, і не зрозумієте, чого хочете від життя і кар'єри.

 

Усвідомлення своєї значущості, цінності - перший крок до позитивних змін і успіху.

 

2. «Я зможу, я не боюся»

Часом страх перед змінами в зв'язці з невпевненістю у власних силах заважають нам рухатися вперед. У тому числі і по кар'єрному шляху.

 

Страшно попросити керівника підняти зарплату - раптом відмовить? Боязко взяти управління відділом в свої руки - а якщо не впораюся? Кидає в тремтіння тільки від однієї думки знайти нову роботу, не звільняючись зі старою - мене звільнять, якщо дізнаються про пошуки.

 

Ці страхи часто нічим не виправдані і живуть тільки в людській уяві. Воно і зрозуміло, в звичній обстановці люди відчувають себе захищеними, а все невідоме і незвичне їх лякає, вганяє в стрес. Навіть якщо ще нічого не сталося.

 

Якщо ви, наприклад, тільки збираєтеся змінити роботу або попросити у начальника премію, але вже почали переживати з приводу результату, уявіть найжахливіший варіант розвитку подій. Запитайте себе: «Ну і що?». Зрозумійте, безвихідних ситуацій не буває. Нехай ви не домоглися свого з першого разу, вам відмовили або відповіли грубо, нічого страшного, скажіть «Я все зможу, я не боюся» і дійте.

 

3. «Давайте спробуємо зробити по-іншому»

Коли ви розумієте, що деякі ідеї керівництва або колег далеко не блискучі, не поспішайте доводити свою правоту. Істина - це те, що спрощує світ, а не те, що створює хаос.

 

Краще запросіть шефа і співробітників до бесіди, спокійно, без суперечок обговоріть ситуацію, поясніть, які наслідки можуть бути у такого рішення і запропонуйте зробити по-іншому. Дипломатичність, уміння знайти компроміс, здатність бачити проблему в цілому - запорука вашої успішної кар'єри.

 

Критикувати ще потрібно вміти, постарайтеся не робити цього. Вкажіть на недоліки ідеї і, головне, запропонуйте кілька альтернативних варіантів. Широкий кругозір, гнучкий розум, далекоглядність завжди будуть відрізняти вас від конкурентів.

 

4. «Помилки - це нормально»

Цю фразу підтверджує цитата Стіва Джобса: «Немає такого поняття, як успішна людина, яка жодного разу не оступився і не допустив помилки. Є тільки успішні люди, які допустили помилки, але потім змінили свої плани, ґрунтуючись на цих самих помилках ». І він знав, про що говорить, він як раз один з таких хлопців.

 

Так, ми боїмося зробити помилку, наступити на граблі і боляче отримати по лобі. Тому вибираємо іншу тактику - нічого не робити. Але вона веде в нікуди. Робити помилки - це нормально, їх не варто боятися. Головне, вчасно помітити промах, постаратися виправити ситуацію і зробити висновки, щоб в майбутньому не здійснювати таких же помилок.

 

5. «Я візьму за це відповідальність на себе»

Відповідальність - крута штука, привілей, яка допомагає фахівцеві довести свою значимість, розвиватися і рухати кар'єру вгору. Наймачі шукають співробітників, готових поручитися за спільну працю, і дуже ними дорожать. Якщо ви цього не робите, то:

 

ризикуєте загубитися у сірій масі рядових співробітників і упустити шанс отримати підвищення;

до вас можуть пред'явити претензії: «А що це ви, Василь Миколайович, просто відсиджувався? Ні пропозицій від вас, ні питань ... »;

ніколи не дізнаєтеся, на якому щаблі кар'єрної драбини могли б виявитися, запропонуй ви зміни в робочому процесі і самостійно упровадь їх в життя.

«Я візьму за це відповідальність» - фраза, яка іноді допомагає рости професійно краще, ніж багаторічна робота. Нехай вона буде у вас на устах.

 

6. «А чи не дурницями я займаюся?»

Як давно ви аналізували свою ефективність? Ніколи? Це не дуже добре. Розбираючи по поличках, чого досягли за півроку-рік, ви зрозумієте, наскільки була корисна ця діяльність для вас, компанії, клієнтів, суспільства в цілому.

 

Будь-яка людина здатна відбутися як фахівець тільки в тому випадку, коли плоди його праці приносять користь іншим. Адже який сенс писати статті, якщо їх ніхто не читає або проектувати будинки, в яких ніхто не зможе жити?

 

Сізіфова праця не рухає кар'єру. Якщо ви хочете, щоб вона йшла вперед і вгору, подумайте: «Те, чим я займаюся, потрібно хоч комусь? Чи не дурниця це? ». Якщо ви зрозумієте, що не все так ефективно, задумайтеся про зміну діяльності. Не втрачайте час, щоб не шкодувати про втрачені можливості.

 

Вашим помічником у визначенні корисності дій стане критика. Ставтеся до себе критично, просите відгуки у друзів і колег.

https://www.work.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад