Які з сучасних інструментів спілкування використовують в роботі українці?

Спілкування – важлива складова робочого процесу. Співробітники здійснюють комунікацію з клієнтами, колегами, партнерами тощо. Сучасні технічні засоби й програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того, в якому форматі це можна реалізувати.

Сьогодні велика частина робочого спілкування здійснюється за допомогою різних онлайн-інструментів, зокрема листування. Коли ви приходите працювати в компанію, для вас створюють офіційну пошту, якою ви користуєтеся в процесі роботи з колегами, клієнтами, партнерами тощо. З одного боку, це роблять, щоб захистити ділову переписку, а з іншого – щоб оптимізувати процес інтеграції у комунікаційні потоки організації. Адже ви таким чином отримуєте доступ до контактних даних інших співробітників через адресну книгу. Офіційна пошта також є елементом іміджу і для вас, і для компанії.

Сьогодні існує чимало сервісів, які дозволяють прив'язати робочу пошту до особистої – на випадок, якщо ви, наприклад, працюєте поза офісом. У зв'язку з цим тимчасові рамки робочого спілкування зміщуються, а нерідко й зовсім стають розмитими. І, як свідчать результати опитування, більша частина респондентів (77%) вважають за краще не прив'язувати робочу пошту до особистої.

Ще один оперативний спосіб спілкуватися під час робочого процесу – це використання різних месенджерів. Це може бути зручно, якщо над вирішенням завдання працюють представники різних департаментів або співробітники з різних регіонів. Так, 79% опитаних відзначили, що використовують месенджери в діловому спілкуванні. У той же час деякі з них використовують не тільки в роботі, а й у вільний час.

У ТОП-3 месенджерів, які використовуються учасниками опитування для вирішення робочих питань, увійшли «Skype», «Viber» і «Facebook Messenger» – 75%, 57% і 25% відповідно. Але дані месенджери також використовуються і для особистого спілкування. За допомогою «Slack», «Telegram» і «Lync» спілкується менша кількість респондентів.

Опитування показало, що особисті електронні скриньки респонденти переважно намагаються не включати в процес робочої комунікації, тоді як особисті акаунти в месенджерах використовуються і у вирішенні робочих питань. Сучасні технології та засоби комунікації дозволяють оперативно реагувати на робочі запити, але також можуть розмивати кордони між робочим і вільним часом.

https://hh.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад