8 виграшних стратегій для вашого бізнесу

Давайте зрозуміти вашим клієнтам, що робити бізнес разом з вами – це дійсно вигідно.
Отримати ринкову перевагу можна, лише змінивши звичні вашому бізнесу підходи. Дізнайтеся, як зрозуміти цінності покупця, збільшити грошовий потік і підняти прибуток.
У бізнесі простим і звичним рішенням є підглядання за конкурентами з метою вибрати кращі рекламні стратегії, цінову політику, час функціонування і т.д. Проте, прориви трапляються саме тоді, коли підприємець приймає нестандартні для галузі рішення. У складні часи створення унікальних речей і впровадження незвичних стратегій допоможе отримати конкурентну перевагу. Крім того, це стане більш захоплюючим: вийти за рамки того, що роблять всі ваші конкуренти, і виділитися. Можливо, вам може здатися, що «мислити не за шаблоном» – це кліше, однак на поточний момент – це працююче правило.
Виходячи з вищесказаного, ми рекомендуємо вам використовувати вісім стратегій отримання ринкової переваги.
    Сегментуйте ваших кращих клієнтів
Завжди є певна кількість споживачів, які повернуться і будуть купувати все, що ви їм запропонуєте. Тому важливим є оновлення бази даних подібних споживачів з метою персональних пропозицій новинок. При цьому не варто забувати і про інших покупців, їм теж необхідно робити пропозиції про покупку, в залежності від їх переваг.
Власник ресторану, який відокремлює категорію сімейних пар з дітьми від неодружених вибирає різні підходи до кожної категорії.
Ви можете серйозно підняти продажі, використовуючи персоніфікований підхід до кожної групи покупців, замість того, щоб розсилати однакові пропозиції всім категоріям.
    Збирайте і використовуйте інформацію про споживачів
Чим більше інформації ви зможете зібрати, проаналізувати і використати – тим краще для вашого бізнесу. Необхідно збирати імена, поштові адреси та телефони клієнтів. Спеціальні дати, такі як річниці або дні народження, можуть бути корисними у вашій базі даних. За допомогою цих знань ви зможете встановити більш глибокий емоційний зв'язок з вашим клієнтом і випереджати його думки. Ви перестаєте бути звичайним дизайнером інтер'єрів або фінансовим консультантом, коли згадуєте про клієнтів в день їх народження.
    Завжди тримайте деякий обсяг готівки
Готівкові гроші – це важливо. І особливо дорогими гроші стають саме тоді, коли у вас їх немає. Багато компаній-мільйонерів збанкрутували через те, що у них не вистачало кількох тисяч. Іноді приходить такий час, коли вам терміново потрібна буде готівка, і вам доведеться заплатити за неї величезні гроші, і потім, можливо, ви станете шкодувати про подібну операцію.
Тому потрібно враховувати кілька речей:
• Набагато краще бути людиною з грошима, ніж людиною без грошей.
• Найкращий час дістати гроші – це перед тим, як вони вам знадобляться.
• Незалежно від того, наскільки сильно вам потрібні гроші зараз, не забувайте думати про довгострокові наслідки прийнятого рішення.
Для збільшення грошового потоку потрібно дотримуватися таких порадад:
• підсильте збори;
• відкладіть вихідні оплати;
• зменшіть ваші щоденні витрати;
• збільшіть споживчу цінність продукту.
Використовуючи вашу базу даних по клієнтах і дотримуючись правила персоналізації, ви швидше за все, зможете збільшити ваш грошовий потік за рахунок збільшення споживчої цінності.
Ось декілька прийомів, які можна застосувати на ділі.
    Сезонні розпродажі:
- «Оскільки зараз у нас низький сезон, ми пропонуємо Вам ...»
- «Зазвичай люди не купують нові меблі на Різдво, і тому ...»
• Причини розпродажі:
- Ми переїжджаємо
- Наша – або Ваша – річниця
- Мій бухгалтер поїхав :-)
- Зараз кінець сезону…
    Важливість вашої загальної споживчої цінності
Завжди пам'ятайте, що найголовнішим активом вашого бізнесу є покупець.
Дуже дивним є те, що багато бізнесменів не знають життєвого циклу споживчої цінності їх клієнтів. Це одна з найбільш важливих цифр в бізнесі, яка допомагає інвестувати і залучати нових клієнтів. Також це допомагає визначити вартість підтримки хороших відносин.
Якщо подібна цифра не враховується в вашому бізнесі, то яка ж ваша стратегія для максимізації прибутку?
5. Працюйте невпинно над фінансовими розрахунками
Є дуже просте правило: якщо ви не можете порахувати прибутковість інвестиції – вам не варто витрачати ні копійки на неї.
Існують великі компанії, які не завжди жорстко дотримуються цього правила, є залежними від постачальників, а прибутковість у них формується за рахунок маркетингових заходів, але це не означає, що вам можна брати з них приклад.
Завжди потрібно дотримати свого слова.
    Найважливіша цифра
Найважливішою цифрою в вашому бізнесі є вартість одного продажу. Вам необхідно постійно враховувати цю цифру, щоб отримувати достатній дохід з продажу.
Вартість одного ліда є іншим важливим показником, проте він може бути оманливим: якщо найвища вартість ліда має максимальну конверсію, швидше за все це стане мінімальною вартістю продажу.
Тому потрібно вибирати кращу з можливих схем продажів, в якій буде оптимальне співвідношення вартості продажу та конверсії.
    Сила прибутку
Давайте зрозуміти вашим клієнтам, що робити бізнес разом з вами – це дійсно вигідно. Звичайно, на перший погляд прибуток здається автоматично зрозумілим і вимірюваних фактором, однак, якщо у вас не вийде аргументувати свою позицію фінансово, варто вдатися до більш креативних аргументів. Наприклад, ваш клієнт може зберігати час або уникати зайвих стресів при співпраці з вами.
     Великий продаж
Підприємець може часто недооцінювати розміри покупок і платоспроможність своїх клієнтів. Зазвичай є на 10% більше клієнтів, готових здійснити покупку преміум-класу, ніж здається бізнесменові. Просто варто запропонувати їм зробити це.
Якщо ви не пропонуєте клієнтові зробити покупку побільше, ви просто втрачаєте свої гроші.
https://hyser.com.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад