Як вчинити, якщо вам не повідомляють про результати співбесіди?

У процесі найму співробітників бере участь дуже велика кількість людей. Багато претендентів стикалися з проблемою, коли менеджер з підбору персоналу чомусь не виходив на зв'язок, щоб розповісти про підсумки співбесіди. Ми з'ясували, як правильно нагадати про своє існування, щоб не здатися занадто нав'язливим.
Чи варто відправляти потенційному роботодавцю лист?
Лист подяки – це правило хорошого тону, а не обов'язкова вимога. Якщо говорити відверто, то остаточне рішення майже не залежить від його наявності. Лист – це ознака вашої ввічливості, завдяки якому ви можете виділитися серед інших претендентів. Також він допомагає продемонструвати ваш інтерес до запропонованої посади і вказує на хороші навички ділового спілкування. Відправляти лист подяки варто через декілька годин після співбесіди або ж на наступний день. Якщо разом з вами співбесіду проходили інші кандидати, з якими ви обмінялися адресами електронної пошти, можете їм теж відправити лист.
Лист подяки повинен бути лаконічним. Ніхто не захоче ознайомлюватися з вашими численними успіхами і досягненнями, нікого не цікавлять причини, через які саме ви ідеально підходите компанії.
Напишіть короткий і зрозумілий лист: висловіть подяку за наданий шанс і повідомте, що дуже хочете продовжити співпрацю.
Як дати про себе знати?
Якщо роботодавці самі не рекомендували вам зателефонувати через декілька днів після співбесіди, то не варто цього робити. Зазвичай вже на співбесіді представники компанії вказують, коли вони зможуть вам відповісти. В кінці зустрічі ви можете узгодити схему подальшої взаємодії: коли вам очікувати повідомлення про результати і чи варто вам дати про себе знати за допомогою дзвінка або електронного листа, якщо відповідь не прийде вчасно.
Якщо вам не вказали чіткі тимчасові рамки або обумовлений термін пройшов, ви можете відправити ненав'язливий лист. У ньому необхідно назвати своє ім'я, вказати дату проходження співбесіди, обговорювану посаду і запитати, чи було прийнято рішення щодо позиції, на яку ви претендуєте. В кінці можете написати, що ви ні в якому разі не прагнете прискорити процес прийняття рішення, а всього лише нагадуєте про своє бажання працювати на цій посаді.
Що можна і що не можна робити?
Ні в якому разі не атакуйте менеджера з підбору персоналу масою повідомлень і дзвінків. Це нічим не допоможе вам, зате може погіршити стан справ, якщо у рекрутера складеться думка, що ви ведете себе занадто настирливо. Якщо з вами домовлялися про точну дату виходу на зв'язок, не потрібно намагатися встановити контакт раніше.
Коли ви вирішуєте посеред ночі зателефонувати на особистий номер менеджера з підбору персоналу, то навряд чи будете виглядати в його очах найбільш гідним кандидатом. Навіть якщо перед цим ви добре проявили себе на співбесіді. Подібним чином виглядає ситуація, коли претенденти приходять на співбесіду, не отримавши запрошення. Звичайно, дзвінок або повідомлення від кандидата в робочі години сприймається нормально, тим більше якщо у вас з рекрутером був такий договір.
Ви повинні навчитися визначати, коли потрібно демонструвати свою ініціативність, а коли варто просто тихо почекати.
Іноді трапляється так, що кандидат блискуче справляється з усіма етапами відбору, але в останній момент починає хвилюватися і провалює одне з тестових завдань. Звичайно ж, керівництво компанії буде схилятися до того, щоб відмовити такій людині. Однак, якщо написати щирий лист про бажання працювати саме в цій команді і продемонструвати готовність кілька днів поспіль робити різні завдання, щоб виправити свої помилки, то це може кардинально змінити ситуацію. Швидше за все, компанія гідно оцінить відповідальність і завзятість здобувача і надасть йому другий шанс.
Чи потрібно спілкуватися з рекрутером через соціальні мережі?
Якщо це спеціальні професійні соцмережі, то ви можете спокійно спілкуватися. Більш того, для менеджера з підбору персоналу, як правило, такий формат взаємодії найбільш зручний, тому він навіть першим надішле вам повідомлення. Багато рекрутерів використовують соціальні мережі для оперативного спілкування з претендентами.
А ось якщо ви хочете зафрендити HR-менеджера на Facebook, то спочатку задумайтесь про те, як він оцінить зміст вашої сторінки.
Подивіться, чи немає у вас постів або фотографій, через які про вас може скластися погане враження. Для рекрутера ваша сторінка в соціальних мережах – це альтернативне резюме.
Також необхідно розуміти, що іноді люди користуються соцмережами виключно для спілкування з близькими друзями. Тому ваше запрошення може залишитися без відповіді, тим більше якщо ви не знайомі особисто.
 Як залишатися на увазі?
Якщо ви не пробилися в престижну компанію – не впадайте у відчай. Продовжуйте стежити за цікавими вакансіями, поки не знайдете ту, яка буде повністю відповідати вашим очікуванням. Також можна регулярно нагадувати про себе за допомогою листа (декілька разів на місяць). Але не забувайте, що в цьому випадку необхідно вести себе тактовно.
Якщо ви починаєте відгукуватися на всі доступні вакансії, вважаючи, що вас хоч куди-небудь візьмуть – це помилковий метод. Роботодавці можуть оцінити подібний крок як невміння правильно розставляти кар'єрні пріоритети.
Пам'ятайте, що жоден менеджер з підбору персоналу не бажає відкладати прийняття кадрових рішень. На жаль, сьогодні взаємодія всередині великих компаній (в першу чергу міжнародних) відбувається далеко не ідеально. У процесі найму співробітників бере участь дуже велика кількість людей, які іноді навіть працюють в різних країнах. Тому з моменту відправлення вашого резюме до отримання запрошення на співбесіду може пройти цілий місяць, а сам переговорний процес з потенційним роботодавцем іноді триває близько року.
https://hyser.com.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад