П'ять головних принципів проведення ділових зустрічей від Гарварда

Для нарощування соціальних зв'язків і розширення професійного кола знайомств (нетворкінгу) важливо бувати на спеціалізованих конференціях і зустрічах. Але набагато ефективніше – організувати власний захід. Збираючи людей, ви підходите до побудови відносин більш стратегічно – ви самі складаєте список тих, кого хочете бачити на зустрічі, та створюєте ту атмосферу, яка буде комфортна для вас.
Як організувати все так, щоб ділова зустріч пройшла максимально успішно?

  •     Спочатку потрібно подумати над кількістю потенційно запрошених людей. Найзручніше вести розмову в групі, в якій не більше 10 осіб.
  •     Краще придумати тему зустрічі, яка б об'єднувала переговори. Вона повинна бути загальною для всіх запрошених.
  •     Головне завдання – створити позитивну групову динаміку, щоб у окремих гостей не виникало дискомфорту. Тобто, для всіх учасників зустрічі повинен бути один об'єднуючий момент: наприклад, всі відвідували один університет або всі учасники зустрічі – жінки.
  •     Якщо зустріч об'єднує фахівців з вузької сфери, які «варяться» в професійному котлі давно, не зайвим буде запросити людей з інших сфер: артистів, письменників.
  •     Важливим моментом для складання списку запрошених є врахування взаємин між присутніми: у групі, в якій шестеро людей, всі вже давно знають один одного, а двоє ні з ким не зустрічалися – це шлях до катастрофи. Адже старі знайомі напевно потягнуться до жартів і приватних розмов, залишаючи новачків у стороні. Але кожен організатор несе відповідальність за те, щоб всі були в рівних умовах.

Добре використовувати бази контактів колег і знайомих, у яких багато друзів в професійному середовищі – їм можна доручити складання частини списку запрошених.
https://ubr.ua/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад