Фрази, за якими можна зрозуміти, що колеги вас недолюблюють

У вас бувало таке відчуття, що вас трохи недолюблюють? Коли ви заходите в кабінет, всі замовкають, ніхто не пропонує вам разом пообідати, зате вас часто просять підмінити або почергувати за когось? Як зрозуміти, що у вас проблеми з колективом, і що робити, щоб їх вирішити?
Краще я сам зроблю, а ти займися чимось іншим
Радієте, коли чуєте цю фразу, тому що не доведеться робити багато роботи? А даремно. Якщо вам раз у раз не довіряють складні та серйозні завдання, ймовірно, вас не вважають професіоналом, тим, хто з легкістю впорається з будь-яким завданням.
Як бути?
Проявляйте ініціативу. Якщо не хочете залишитися на задвірках власної кар'єри, беріть все в свої руки, просіть більше відповідальності та доводьте розпочате до кінця. І доводьте якісно. Ви зобов'язані повернути або заново завоювати повагу. Інакше поступово ви взагалі можете стати грушею для биття і отримувати тільки найгірші та нудні завдання.
Я так і знав/я ж казав (в разі невдачі)
Якщо після кожної помилки ви чуєте подібні фрази, це означає, що колеги з самого початку не вірять у ваш успіх. Вони не допускають, що у вас щось може успішно вийти. А ви ж не хочете стати місцевою невдахою?
Як бути?
Присікати подібні висловлювання. Не дозволяйте нікому в вас не вірити. Звичайно без грубості, в спокійній манері. Але давайте зрозуміти, що ви не такі погані, що ви заслуговуєте довіри та адекватної оцінки своїх дій. Наприклад, скажіть:
«Ти не міг знати, що нічого не вийде, тому що не вникав у завдання, у тебе не було деталей, цифр і проекту. Те, що завдання не виконане, моя вина. Але до помилки привів цілий ряд обставин, а не чиїсь прогнози».
Тобі це не знадобиться/не буде цікаво/не потрібно
Коли з вами не діляться інформацією, це не такий явний, але тривожний сигнал. Якщо ви проявляєте ініціативу, цікавитеся процесами, а вам не дають доступу, придумують відмовки, чому вам не варто вникати, є два варіанти – або вас не вважають досить компетентним, або ви дійсно занадто часто цікавитеся тим, що вам не потрібно. І якщо другий варіант можна пережити (хоча він теж вимагає від вас певної роботи), то з першим можуть виникнути проблеми.
Якщо з вами не хочуть ділитися, якщо ваша думка нікому не цікава, є ризик не просто позбутися товаришів по службі, а й зіпсувати кар'єру.
Що робити?
Трохи знизьте загальну зацікавленість і фокусуйтеся тільки на тому, що стосується безпосередньо вашої роботи. Якщо справа безпосередньо стосується ваших обов'язків, продовжуйте вникати в подробиці, ставити запитання і робити правильні висновки. Підвищуйте власну продуктивність, тобто використовуйте отримані відповіді й дані на благо зростання кар'єри, а не просто заради галочки.
А це точно тільки ти можеш зробити?
З вами не хочуть працювати? Варто задуматися. Якщо колеги шукають будь-які обхідні шляхи, аби не мати з вами справ, якщо до вас звертаються тільки в крайньому випадку, пора виправляти репутацію.
Що робити?
Налагоджувати комунікацію. Стати привітніше. З натхненням братися за завдання, навіть якщо дуже не хочеться. Якщо з вами не хоче мати справу більшість колег, мабуть, справа таки в вас. Тому, якщо ви цінуєте роботу, станьте позитивніше. Спробуйте трохи змінитися. Коли такі зміни стануть помітні, вам вдасться розвернути ситуацію на 180 градусів.
Не забувайте, що стосунки з колегами досить важливі, якщо ви хочете розвиватися як професіонал. Тому не варто ігнорувати тривожні дзвіночки, а краще вчасно вжити необхідних.
https://www.work.ua/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад