Іду красиво: як написати прощального листа

Написання так званого прощального листа в останній робочий день – питання, що не регламентовано корпоративною етикою і діловим етикетом. Тому чітких правил тут не існує, і писати чи не писати такого листа – справа суто особиста. Однак у деяких компаніях уже існує традиція: якщо лист писали 5 осіб, усі інші відчувають себе зобов'язаними це робити.
Жаль або полегшення?
Перш за все, дайте собі відповідь на запитання: чи хочу я надалі підтримувати стосунки з колегами? Якщо відповідь «так» – красиво попрощатися потрібно однозначно. Якщо ж ви мрієте скоріше забути цю роботу, як страшний сон, – таке вираження «подяки» буде виглядати лицемірством. Але приймаючи рішення не на користь красивого прощання, пам'ятайте, що професійний світ досить вузький, і вам ще не раз доведеться перетинатися з колишніми колегами.
Природно, з багатьма товаришами по службі ви стали приятелями й друзями, їх ви точно не обійдете увагою, попрощавшись персонально й емоційно. Але в суєті останнього робочого дня навряд чи знайдеться хвилинка для особистого прощання з декількома десятками людей, з якими ви перетиналися з робочих питань. До того ж саме в листі ви зможете виважено й обдумано викласти все, що хотіли сказати, нічого не загубивши.
«Я Вам пишу...»
Якщо ви все-таки прийняли рішення на користь прощального е-мейла, не підходьте до справи формально й не відписуйтеся казенною мовою, краще вже взагалі нічого не писати, ніж робити це поспіхом і абияк.
Головна складність написання такого листа в тому, що воно має бути не надто офіційним, але й не занадто панібратським; бути зверненим до всіх одночасно і до кожного персонально; але однозначно містити вдячність і тепло.
Перше, про що необхідно повідомити в прощальному листі, – це сам факт того, що ви залишаєте компанію, уточнивши, з якого числа, адже для деяких це може виявитися несподіванкою.
Якщо можна, вкажіть причину свого звільнення. Якщо зробити це делікатно не виходить, наприклад, ви посварилися з керівником або вас наполегливо попросили написати заяву «за власним бажанням», краще обійти це питання зовсім, ніж робити напівнатяки.
Позначте стислі підсумки своєї роботи в компанії: чого навчилися, чого досягли.
Згадайте теплими словами кожного з колег, з якими працювали безпосередньо, і відділи цілком, з якими перетиналися час від часу.
Завершити лист можна надією на зустрічі в майбутньому, залишивши вже колишнім товаришам по службі свій телефон та е-мейл.
Спалювання мостів
А ось чого робити точно не варто в корпоративному прощальному листі, так це ображати колег і спалювати мости. «Слава Богу, скінчилися мої муки!» – не ті слова, які люди хочуть прочитати про своє місце роботи.
Не варто також перетворювати лист у злісний пасквіль, поіменно згадуючи колег, що не догодили вам, або можливість «нарешті виговоритися». Пам'ятайте про вузькість професійного світу.
https://khmelnitsky.hh.ua/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад