Як виправити перше погане враження колег про себе

«У вас не буде другого шансу справити перше враження», – говорила Коко Шанель. І, безсумнівно, була права, але не дивлячись на всі зусилля, які додаються до того, щоб добре зарекомендувати себе при першій зустрічі, невдачі все ж трапляються.
Однак при правильних коригувальних діях ви зможете перетворити негативне перше враження в позитивні довгострокові робочі відносини.
Для початку варто знайти причину, через які в колег склалося про вас погане враження. Отже, можливо, у перший же день ви...
1. Сильно запізнилися
Обставини дійсно бувають різними, але не варто з порога розповідати керівнику, як раптово у вас зламався автомобіль, зачинилися двері або ви застрягли в ліфті. Причини варто вказувати тільки в тому випадку, якщо вас про те запитають.
Інакше досить просто вибачитися і більше не запізнюватися. Щоб реабілітуватися в очах керівництва, постарайтеся надалі приходити на роботу раніше і до моменту приходу шефа бути в повній робочій готовності.
2. Виглядали «білою вороною»
Зовнішній вигляд, як би нам не хотілося, грає в першому враженні важливу роль. Тому постарайтеся відповідати правилам, прийнятим у компанії.
Якщо в перший день ви з'явилися в джинсах, а «тут так не прийнято» – не панікуйте, просто зробіть висновки й надалі одягайтеся відповідно. Якщо ж в компанії прийнятий вільний стиль одягу, не варто виділятися на тлі колег строгим діловим костюмом.
3. Вирішили одразу стати «своєю» людиною
Ви почали розповідати анекдоти, жартувати й голосно сміятися. У кращому випадку це викличе сміх з ввічливості або легке здивування. У гіршому – підхопите різке зауваження і заслужите репутацію людини легковажної та нетактовної, адже мимоволі можете зачепити чиїсь почуття.
Якщо ви зробили такий «ляп», це одразу ж позначиться на обличчях колег, вибачіться і вивчіть обстановку й настрій в колективі. А в подальшому, якщо вам захочеться пожартувати, подумки уявіть реакцію колег і подумайте, чи не варто приберегти смішний анекдот для тісної компанії друзів.
4. Бурхливо відреагували на критику
Якщо, прийшовши на роботу, ви одразу ж посварилися з кимось із колег, то на контакт варто піти першому. Адже швидше за все, інші співробітники візьмуть сторону бувалого співробітника. А в тому, щоб погасити конфлікт, зацікавлені, перш за все, саме ви.
5. Прийшли «в чужий монастир зі своїм статутом»
Ви з кращих спонукань розповідаєте, що методи роботи, які використовуються в цьому колективі, давно неефективні, і пропонуєте більш раціональні. Розповідаєте про себе як про цінного працівника, якого не хотіли відпускати зі старою роботи, але раптом помічаєте, що колеги починають «дружити проти вас»?
Вчасно зупиніться, а свою компетентність доведіть на практиці.
6. Допустили промах
Якщо ви допустили помилку в роботі, наприклад, не виконали завдання в строк – терпляче вислухайте всю критику на вашу адресу й визнайте свою неправоту. Виправдовуватися не потрібно і не намагайтеся звинуватити в цьому когось іншого.
Краще постарайтеся виправити ситуацію. І не бійтеся попросити про допомогу більш досвідчених колег.
https://www.work.ua/



За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад