Як зрозуміти, що ви готові стати керівником

Керівна посада виглядає заманливо: нові зв’язки, хороша зарплата та інші переваги. Ви розширите світогляд, отримаєте новий досвід. Але, разом з цим, доведеться прийняти і інші, не дуже приємні зміни.

Тверезо оцініть свої можливості

Щоб команда працювала ефективно, керівник повинен бути справжнім лідером і володіти організаторськими здібностями. Значить, без наступних рис характеру не обійтися:

  • Психологічний такт. Це уміння підбирати правильну форму спілкування з людиною залежно від її психологічного стану. Він необхідний для вибудовування нетоксичного середовища в колективі. Треба буде в найкоротші терміни зрозуміти, хто яка людина, знайти до всіх підхід.

  • Критичність. Здатність проаналізувати виконану роботу всієї команди, дати обгрунтований зворотний зв’язок і на основі отриманої інформації коригувати плани робіт.

  • Вимогливість. Ви будете давати завдання, отже, щоб не виконувати все самому, виставте свої вимоги до роботи залежно від ситуації. Але тут важливо дотримуватися балансу і не перетворитися на тирана.

  • Готовність брати відповідальність. Причому, не тільки за себе, але і за дії всієї своєї команди.

  • Здатність швидко навчатися. Вам буде надходити величезна кількість інформації, в яку потрібно занурюватися з головою. Можливо, доведеться освоїти ази якоїсь нової сфери діяльності.

  • Енергійність. Ви головний мотиватор команди. Якщо ви не впевнені в своїх силах, то і колектив не зможе досягти цілей, які перед ним поставлені. Просто вдавати, що ви енергійні та повні сил, не вийде, тому що нещирість завжди відчувається і демотивує.

  • Ну, і без харизми, комунікабельності, емпатії та професійних навичок не обійтися.

Обміркуйте, з чим ви зіткнетеся

Ви зіткнетеся з тим, що спочатку вас можуть не сприймати як керівника.

Треба завойовувати авторитет, показувати свою компетентність. Чи готові ви своєю щоденною наполегливою працею доводити протилежне? Всі зусилля будуть винагороджені повагою команди й інших керівників, але чи є у вас сили на перший ривок? Водночас на початку вам треба буде розпізнати та попрощатися з уявними професіоналами, підлизами та ледарями.

У вас зміниться розпорядок дня. Більша частина часу перетвориться в наради та обговорення різних проблем. Всім від вас буде щось потрібно. Ви будете спілкуватися з людьми набагато частіше, ніж до підвищення. Це буде вас виривати з потоку роботи й доведеться витрачати додатковий час, щоб знову налаштуватися на виконання завдання.

Треба завжди пам’ятати, що з великою силою приходить і велика відповідальність. Ви повинні переконатися, що готові її прийняти.

https://www.work.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад