5 способів знайти роботодавця в соцмережах

90% компаній шукає кандидатів у соціальних мережах, 80% дивиться на онлайн-поведінку, перш ніж найняти. Якщо ви читаєте цю статтю, виходить, орієнтуєтеся в Інтернеті. Ось п'ять порад, як одержати наступну роботу за допомогою активності в мережі.

Якщо вам ще не пощастило знайти роботу мрії, починайте зміцнювати імідж у мережі вже зараз, тому що, як показують дослідження, роботодавці та хантери з кожним роком все ретельніше стежать за поведінкою кандидатів в Інтернеті. Mashable дає п'ять порад, як розташувати до себе роботодавця, активно спілкуючись в соціальних мережах.

1. Підтримуйте чистоту в профілі

Тут питання постає в здоровому глузді. Не робіть із себе ідіота в онлайні. Порада очевидна, проте потік дурості в мережі не висихає. На телебаченні є золоте правило: якщо сумніваєшся, думай, що мікрофон увімкнений. В Інтернеті все так само: будь-які мерзенні пости та коментарі в Twitter, Facebook і інших соціальних мережах зберігаються назавжди, одного разу вони спливуть і почнуть переслідувати вас. Якщо ви втрачаєте роботу через повідомлення в мережі, ці ж пости заважають одержати нову роботу.

2. … але показуйте хоча б частину себе

Бути занадто обережним теж погано. Фотографії з холостяцьких вечірок розміщувати не варто, проте не дозволяйте страху повністю ізолювати вас. Роботодавці шукають товариських, відкритих людей, які знайомі з мережними технологіями. Бізнес шукає тих, хто виділяється з юрби.

Якщо ви просто дублюєте в профілі дані з резюме, потенційний роботодавець не довідається про вас нічого нового. Покажіть упевненість, неповторність, але обійдіться без фотографій, де вас мучить похмілля. Наприклад, молодий хлопець Ніколас Аллегра зізнався, що програму Jailbreak для злому iPhone вигадав саме він, після чого компанія Apple взяла його на стажування.

3. Поширюйте себе всюди

Коли ви присутні у всіх «правильних» місцях, шанси на удачу помітно зростають. Профілі на Twitter і Facebook це, звичайно, добре, але треба бути й на Google+, LinkedIn, About.me. Загалом, додавайте своє ім'я в максимально можливу кількість джерел, адже ви займаєтеся SEO найбільш важливого «продукту»: самого себе.

4. Адресуйте повідомлення

Коли роботодавець гуглить ваше ім'я, переконаєтеся, що перша ж його знахідка буде справою ваших рук. Створіть сайт про себе, де доменом слугує ваше ім'я. Ерік Ромер присвятив блог бажанню працювати в улюбленій компанії. Його найняли наступного дня.

5. Зближайтеся з компанією, у якій хочете працювати

Сміло згадуйте жадану компанію в постах і статусах. Підписуйтеся на Twitter компанії, «лайкайте» її в Facebook, активно спілкуйтесь в інших мережах. Щоправда, не варто стукатися в друзі до керівництва компанії, якщо ви особисто не знайомі. Але можна вступити в групи чи співтовариства, присвячені компанії.

Не забувайте, що соціальні мережі допомагають не тільки себе показати, але й на інших подивитися. Стежте за діями компанії, за корпоративною культурою, за повідомленнями. Все це стане в нагоді, коли вас покличуть на співбесіду.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад