Шкідливі поради для начальника

Особливе попередження: ця стаття не призначена для занадто серйозних людей. Але навіть вони зможуть отримати з неї щось корисне, якщо не будуть сприймати сказане дослівно та постараються прочитати між рядків.

Порада 1: Порушуйте свої зобов'язання!

- Не важливо, що написане в трудовому законодавстві. Своєчасна виплата заробітної плати – це надмірна розкіш у сучасних умовах ведення бізнесу. Не можуть співробітники потерпіти, вони – не члени вашої команди!

- Не варто приходити на збори до призначеної години. Це доля підлеглих. Собі ж, як «керівництву», можна дозволити «затриматися».

- Ну, а відпустка за розкладом – це взагалі лише для обраних. Тобто для вас. Плани та графіки тут недоречні.

Порада 2: Навіщо вам гарні манери!

- Проявляйте зарозумілість. Це надає більше значимості. Особливо добре це можна застосувати в питаннях націоналізму, релігійної та соціальної приналежності.

- Якщо співробітник спробує пояснити вам щось протягом більш ніж півхвилини – перебивайте його! По-перше, він повинен був підготуватися до розмови з вами. По-друге, ваш час – занадто дорогий.

- Якщо хтось не розуміє ваші вказівки з першого разу, можна й накричати. Це буває корисно, адже тоді швидкість мислення підлеглих різко збільшується.

- Поняття «дами» – у діловому світі відсутнє. «Дами» – це в Амстердамі. Тут же вони – у найкращому разі – колеги. Тому «пішла, пішла, швидше за справу» – це саме те, що треба. А вже вставати, коли вона (колега) заходить або відкривати для неї двері – ну це зовсім зайве.

- Для різноманітності можна надіслати декілька запрошень на ваш захід тоді, коли ухвалювати їх уже занадто пізно. Нехай знають своє місце ті…, ви самі знаєте хто.

Порада 3: Компетентність? - Ні до чого!

Компетентність повинна бути в тих, хто працює на вас. Вони зобов'язані давати вам експертні рекомендації. Ваші ж остаточні висновки цілком можуть ґрунтуватися на «висококласній інтуїції». Саме тому ви й керівник! У крайньому випадку, можна покликати екстрасенса, нехай дасть пораду. Або ще краще, можна сходити в церкву, поставити свічку за успіх підприємства.

Порада 4: Що дозволене Юпітеру, не дозволене бикові

Ви на те й керівник, щоб робити те, що іншим не дозволене.

Порада 5: Створіть «таємницю, покриту мороком»

а) Відсутність мети. Створіть обстановку, коли співробітники навіть не догадуються про те, що у вашої організації є мета. Ніколи не ставте мети для підлеглих! Тоді виконання роботи стане нудотним обов'язком і послугою з боку підлеглих.

б) Інформаційний вакуум про керівника, проект і т.п. Таємниці притягають увагу людей. Якщо ж інформації немає, люди її вигадують. Чим менше ваші співробітники знають про вас, тем краще ґрунт для їхньої багатої фантазії й уяви. Тому створюйте побільше секретів

Порада 6: Ніщо не береться з нізвідки та не зникає внікуди

Є люди, які «спеціалізуються» на створенні поганих іміджів. Як правило, ви й не помітите та не визначите їх відразу, ваших «вірних помічників» у створенні дурної слави про вас. Але прикмети все-таки є:

- У своїй мові вони використовують узагальнення. « Про це знають усі…», «Він завжди….», «Це всім уже набридло….» «Усі кажуть…» і тому подібні речі.

- Вони схильні перебільшувати та применшувати новини в гіршу сторону.

- Вони не передають гарних новин і смакують погані новини.

- Їм не вдається завершувати розпочаті справи.

- Вони активно підтримують руйнівні групи та проекти.

Є й інші прикмети, але ці найбільш примітні відносно створення чорного PR. Виявивши таку людину у своїх рядах, відразу ж наближайте її до себе! Пестить її, плекайте. Підвищте їй зарплату та запропонуйте підвищення по службі.

Рада 7: «Дурна вівця зіпсує всю череду»

У жодному разі, за жодних умов не приймайте на роботу фахівця з PR. Зустрінетеся з кимсь, хто говорить, що готовий займатися внутрішнім PR у вашій компанії – женіть його в шию! Використовуйте у роботі лише наведені вище правила, і повний провал вашому бізнесу й вам як керівникові – гарантований.

Джерело: http://shkolazhizni.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад