Як правильно написати супровідний лист?

Для ефективного пошуку роботи недостатньо скласти резюме та розмістити його на кадрових Інтернет-ресурсах. Доведеться написати ще й супровідного листа. Навіщо він потрібнен і що в ньому писати? Якщо з резюме все більш-менш зрозуміло, то написання супровідного листа часто викликає труднощі.

Супровідний лист не є обов'язковим елементом, але в багатьох випадках він допомагає привернути увагу до вашого резюме і підвищує ваші шанси на працевлаштування. HR-фахівці радять не нехтувати додатковою можливістю заявити про себе. Чітких і однозначних правил написання супровідних листів не існує, але певні стандарти все ж існують.

Супровідний лист не повинен бути занадто довгим. Стислість - сестра таланту. Досить 5-10 пропозицій оригінального тексту.

Не треба дублювати резюме. Супровідний лист може містити якісь додаткові відомості про кандидата, які привернуть роботодавця. Якщо резюме далеке від досконалості, то в супровідному листі припустимо заповнити прогалини та пояснити, наприклад, причину звільнення з попереднього місця роботи або перерви у трудовій діяльності. В окремих випадках можна побудувати супровідний лист, відштовхуючись від факту, який свідчить проти вас. Наприклад, коли ви посилаєте лист на посаду спеціаліста з досвідом від п'яти років, а у вас за плечима лише три роки. Але цим прийомом потрібно користуватися дуже вміло, інакше можна все зіпсувати. Що стосується даного прикладу, то тут можна порадити використовувати таку фразу «Мій досвід роботи дуже місткий, за три роки я опанував навички, на придбання яких деякі фахівці витрачають п'ять років».

Мова і стиль супровідного листа повинні бути витримані в офіційно-діловому стилі. Без фамільярності і зайвого креативу. У листі не повинно бути жодної фамільярності, сленгових і просторічних висловів, смайликів і інших подібних речей. У той же час не варто перевантажувати супровідний лист складними конструкціями і термінами, адже його, швидше за все, буде читати не фахівець, який працює на одному напрямку з вами, а менеджер по роботі з персоналом, який може не розбиратися в тонкощах вашої професії. Широту кругозору та рівень інтелекту краще приберегти для співбесіди.

Композиція супровідного листа також має значення. Стандартна форма - це 5-7 фраз саме тексту, в якому перший і другий абзац повинні бути присвячені мініпрезентаціі. Тут важливо підкреслити свої вміння і вигоду, яку може отримати компанія, запросивши вас на роботу. В останньому абзаці прийнято дякувати адресатові за увагу і підкреслити свою готовність до особистої зустрічі.

Джерело: http://www.jobsmarket.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад