Складаємо результативне резюме

Поговоримо про складання Вашої візитки - резюме, яке має не тільки вразити роботодавця, а й викликати бажання швидше познайомитися з Вами особисто. Отже, що ж таке резюме, і як воно має виглядати? Резюме - це невеликий опис Вашої професійної діяльності з самого початку кар'єри. Воно оформлене в письмовому, а точніше - друкованому вигляді. Основне завдання CV - викликати позитивну думку про Вас у роботодавця. Від того, яким чином Ви побудуєте CV, буде залежати, як Вас будуть сприймати - як молодого спеціаліста без досвіду роботи або як професіонала та майстра своєї справи. Крім того, саме в ньому Ви можете вказати всі Ваші сильні сторони, навички та вміння. Добре складене резюме - це вже половина успіху при пошуку перспективної роботи.

Яка інформація обов'язково повинна бути в резюме?

В CV Ви повинні обов'язково вказати свої навички. Причому особливу увагу звертайте на факти! Наприклад, колись Ви працювали в івент-агентстві та проводили різні заходи, включаючи й молодіжні фестивалі. Не соромтеся хвалитися, якщо проведений Вами захід відвідали понад 5 тисяч осіб, - зазначте цю цифру. Можливо, саме її хоче побачити Ваш майбутній керівник у своїх власних проектах. Якщо Ви вмієте швидко друкувати або можете працювати без перерви більше доби, якщо у Вас величезна клієнтська база або Ви легко можете продати будь-який продукт, - зазначте це в документі.

Якщо Ви знаєте декілька мов, то це, ймовірно, буде плюсом для отримання хорошої посади. Добре, якщо Ви впишете в свою «візитку» не тільки, наприклад, знання іноземних мов, але і вкажете рівень володіння ними. Брехати та дописувати собі те, чого насправді не існує, не варто.

Якщо у Вас відсутнє почуття часу, не слід вказувати абсолютно протилежні Вам якості в резюме, краще взагалі не акцентувати на цьому увагу. Впишіть в резюме всі нагороди, дипломи тощо. Обов'язково вкажіть, чи маєте Ви водійське посвідчення (зазначте стаж водіння) і закордонний паспорт. Але не треба наділяти себе всіма існуючими позитивними характеристиками - всі рекрутери впевнені, що опис має бути коротким. Максимум 5-7 пунктів.

Головне, щоб зазначені Вами якості співвідносилися з посадою, на яку Ви претендуєте. Наприклад, для піарника чи рекламіста креативність, амбіційність та творчі задатки є обов'язковим пунктом. Бухгалтерам слід зазначати в резюме, що вони відповідальні, уважні, легко і швидко навчаються. Крім того, претенденти на ту чи іншу посаду повинні бути комунікабельними, неконфліктними та вміло налагоджувати роботу у великому колективі. Секретарям треба робити ставку на ділові якості, такі як: грамотна мова, акуратність, відповідальність і відсутність шкідливих звичок. Можна акцентувати увагу на презентабельній зовнішності, але додавати фотографії в бікіні не варто. Менеджери з продажу повинні бути активними, орієнтованими на результат, грамотними.

Пам'ятайте про інформацію в цифрах! Якщо Вам вдалося розширити клієнтську базу, то вказуйте у відсотках, наскільки і за який період. Завдяки Вашим сценаріями зняли декілька телевізійних передач? Обов'язково розкажіть про цей факт, а також повідомте: які Ваші програми та коли саме виходили в ефір. Основний наголос робіть на Ваших професійних навичках, всі успіхи на попередніх роботах можуть істотно допомогти Вам в пошуку нової вакансії. Але не треба вписувати в резюме абсолютно все, чим Ви займалися до цього.

Джерело: http://www.naim.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад