Як не дратуватися на своїх колег?

Безумовно, критерії, за якими люди вибирають роботу, сильно відрізняються в залежності від їхнього віку, професії та рівня освіти. Але все ж більшість з нас орієнтуються на три основних параметри: розмір зарплати, відносини з керівником і психологічний клімат у колективі.

Фінансові питання зазвичай обговорюють ще на етапі співбесіди. З начальством, як правило, теж вдається познайомитися до прийняття остаточного рішення. А ось що стосується третього критерію, то оцінити атмосферу в офісі можна, тільки пропрацювавши певний термін.

І якщо через деякий час виявиться, що на новому місці вам подобається все, окрім колег, не поспішайте відновлювати пошуки, адже в іншій компанії може повторитися та ж ситуація. Краще спробуйте розібратися та налагодити відносини з оточуючими!

Зтерпиться - злюбиться?

Перш за все, треба визначити, який саме тип товаришів по службі вас дратує. Занадто гучні, які кричать по телефону і скандалять з клієнтами або ж тихоні, що уникають будь-якого спілкування? Пліткарі, які тільки шепочуть з ким-небудь в курилці, або скиглії, які не пропускають жодної можливості поскаржитися? А можливо, вас дратують ледарі, які лише імітують бурхливу діяльність, а результату від них жодного? Після того як ви з'ясуєте, які саме персонажі вам не подобаються, почніть вибудовувати свою лінію поведінки.

Перше і найпростіше - звести до мінімуму контакти. Якщо це нереально, перед спілкуванням з неприємною вам людиною постарайтеся зарядитися позитивними емоціями - подумайте про щось приємне, проведіть сеанс самонавіювання та постановки дихання. Під час розмови можна малювати, це допомагає відволіктися та згасити роздратування.

Пам'ятайте про те, що злість не можна збирати в собі, потрібно давати їй вихід! Це зовсім не означає, що ви повинні скандалити і відіграватися на своїх близьких. Спробуйте зняти роздратування, використовуючи метод візуалізації. Наприклад, уявіть ненависного вам колегу в якій-небудь безглуздої ситуації. Психологи стверджують, що, уявляючи неприємну нам людини в смішному вигляді, ми знижуємо градус конфлікту і тим самим знімаємо непотрібну агресію!

Як подивитися ...

Багатьом допомагає зміна точки зору. Вас здолали заздрісники? Так це ж чудово, що у вас є чому заздрити! Замість того щоб переживати, подумайте, ніж вам буде корисна людина, яка в даний момент викликає лише негативні емоції. Приміром, від пліткаря можна отримати корисну інформацію, а у кар'єриста повчитися тому, як посунутися службовими сходами.

Ще один цікавий метод пропонують психологи: уявіть, що неприємний вам тип - один з ваших родичів і ви в курсі його домашніх неприємностей. Тому ви повинні вести себе з ним дуже дбайливо, бути чуйним, пропускати повз вуха колючі зауваження, намагаючись не зачепити і не образити. Не виключено, що поступово ви зміните своє ставлення і, скажімо, в скандалісті зумієте розгледіти звичайну, просто сильно розстроєну людини, а в пліткарі побачите особистість, яка гостро потребує спілкування.

Ну і, звичайно, найбільш дієвий спосіб - знайти у неприємного вам співробітника гарні риси. Нехай він багато базікає, проте як грає на гітарі! Або ж: нічого, що товариш по службі зануда і скиглій, проте завжди готовий допомогти в роботі ...

Свій - чужий

А як бути, якщо неприємна вам людина не просто колега, а клієнт - постачальник або покупець, від ставлення якого залежить успіх вашої компанії і, отже, ваше матеріальне благополуччя? Насправді при спілкуванні із замовниками співробітники зазвичай більш терпимі і, навіть відчуваючи роздратування і подумки бажаючи їм різних негараздів, примудряються посміхатися і вести ділову бесіду в позитивному ключі.

Можливо, тут позначається той факт, що товаришів по службі ми вважаємо «своїми», сприймаємо їх майже як членів сім'ї, а до родичів, як правило, висувають і вищі вимоги! Тому те, що легко сходить з рук покупцям, ми не можемо пробачити оточуючим нас фахівцям.

Крім того, не останню роль тут відіграє матеріальний інтерес. А раз так - значить, варто спробувати ставитися до колег як до замовників, тобто побачити тут якусь вигоду! І це не складно! Подумайте, адже чим лояльніше людина веде себе в колективі, чим вищі її комунікативні здібності, вміння управляти конфліктами і знаходити точки дотику з усіма співробітниками незалежно від їхнього положення на службових сходах, тим успішнішою є її кар'єра!

Джерело: http://www.zarplata.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад