Якщо ваші співробітники люблять "висіти" в соціальних мережах...

У наш час соцмережі є "поглиначами" не тільки особистого часу, а й робочого, від чого ефективність роботи почала знижуватися. Адже офісні працівники витрачають багато часу на спілкування з друзями та колегами. Про те, як проконтролювати співробітників, які люблять "висіти" в соціальних мережах, в ексклюзивному коментарі UBR.UA розповів генеральний директор рекрутингової компанії Acumen International Микола Ганжа.

Українці завжди вигадують, як не працювати

"Зараз вже майже не знайдеш людини, у якої б не було сторінки в соціальній мережі. Facebook, Однокласники, vkontakte, Мійсвіт, connect, і цей список можна продовжувати до нескінченності. Так, спілкування - це чудово, проте постійне спілкування про новинки моди, фільми і ресторани, онлайн-іграшки і активне листування навряд чи збільшать бюджет компанії, в якій працюють активні користувачі соціальних мереж", - зазначив він.

Особливо, додав експерт, якщо постійне "занурення" в соціальні мережі жодним чином не пов'язане з безпосередньою роботою співробітників.

Микола Ганжа розповів, як можна захистити співробітників від втрати часу в соціальних мережах. Варто зазначити, що крім соціальних мереж, активними "поглиначами часу" все ще залишаються онлайн-бовталки, як, наприклад, аська і Скайп.

"Активне життя в соціальних мережах - це добре чи погано? З одного боку - це добре, з іншого ж - якщо надати співробітникам можливість постійно грати в онлайн-ігри, листуватися з друзями і вишукувати цікаві новинки світового кіно - ваша компанія збанкрутує. Робота буде робитися абияк, в перервах між листування, і результат роботи не сподобається жодному керівникові", - зазначив він.

Що Facebook може розповісти про вас роботодавцю

На думку експерта, один з виходів - просто закрити доступ до соціальних мереж тим співробітникам, чиї обов'язки не пов'язані з необхідністю постійної присутності в медіа-просторі, або ж заблокувати встановлення програм. "Згоден, це досить жорстка міра, але бізнес від цього тільки виграє. А співробітники будуть сфокусовані на роботі, а не на спілкуванні з друзями і колишніми колегами", - розповів він.

У той же час Микола Ганжа підкреслив, що є виключення з жорстких правил - відділ розвитку бізнесу, маркетологи та PR-департамент. Це ті співробітники, які тісно пов'язані з Інтернет-простором і повинні підтримувати зв'язок, навіть неформальний зі ЗМІ, підрядниками та клієнтами.

Джерело: http://ubr.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад