Як уникнути збоїв у роботі устаткування : Зимівля з ГБО

Чи здатна зимова погода вплинути на якість роботи газобалонного обладнання і, відповідно, на економічність цієї системи живлення? Що робити, щоб уникнути можливих проблем? Ефективність роботи газобалонного устаткування залежить від кількості та стану газу, що подається в циліндри двигуна. На це, у свою чергу, впливає повнота його випару в редукторі, чистота усіх елементів, що забезпечують його подання в циліндри мотора, та інші чинники. Тому для ефективної роботи ГБО взимку слід заздалегідь провести низку профілактичних заходів. 

1. В першу чергу замініть фільтри (рідкої та парової фракцій), оскільки за наявності в них конденсату і вологи в морози можуть виникнути проблеми з їх пропускною спроможністю: у кращому разі це обернеться втратою потужності, а в гіршому – відмовою в роботі на газі.
2. У люті морози (- 10°С і нижче) для сприятливішого температурного режиму редуктора і зменшення часу його прогрівання можна утеплити і цей вузол. Зазвичай його укутують якою-небудь теплою тканиною і «герметизують» поліетиленовим пакетом.
3. Бажано утеплити моторний відсік, але робити це слід залежно від інтенсивності холодів і особливостей автомобіля. Річ у тому, що у одних машин вентилятор працює постійно, а у інших вмикається за потреби. У першому випадку радіатор можна закрити повністю, але при потеплінні до плюсової або нульової температури його треба частково відкрити. А якщо постійно доводиться їздити в пробках, стежте за температурним режимом двигуна.
4. На моделях з примусовим перемиканням на газ не можна заводитися на газі, а переходити на нього слід тільки після прогрівання двигуна на бензині до +40-60°С і вище.
5. На зимовий період виробники зрідженого газу міняють пропорції пропану і бутану, тому в деяких випадках потрібно додаткове регулювання ГБО.
6. Бувало, що газовий конденсат скупчувався в паливній (газовій) рейці, після чого, потрапляючи у форсунки, викликав «залипання» клапанів. Для профілактики рейку можна почистити або встановити систему її підігрівання.
7. Якщо встановлені форсунки можуть забруднюватися і вимагають калібрування, проведіть їх обслуговування вже зараз. Для нормальної роботи мотора на газі потрібна повністю справна система запалення. Найчастіше проблеми створюють пробиті високовольтні дроти і свічки запалення – зі збільшеним міжелектродним проміжком, забруднені присадками неякісного бензину або олії, що згорає в циліндрах зношених двигунів.

autocentre.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад