Найпоширеніші скарги на керівника

Коучі та провідні The Boss Show (це подкаст «для всіх, у кого є бос, або хто їм є») Джим Хесслер і Стів Мотенко перерахували найпоширеніші скарги підлеглих на своїх начальників. Їх список заснований на тисячах конфіденційних розмов з працівниками та начальством. Вони чують те, що ваші співробітники ніколи не розкажуть вам.
Гарна новина - в їхньому списку немає справжніх сюрпризів.
Погана новина - в їхньому списку немає справжніх сюрпризів, тобто у більшості співробітників одні й ті самі проблеми зі своїми начальниками.
Відмінна новина - якщо ви вирішите проблеми, перераховані нижче, ви будете виглядати хорошим начальником, а ваша компанія - більш гідним роботодавцем.

І ось список.
Мій шеф:
Захоплюється мікроменеджментом.
Не слухає.
Не хоче, щоб його думки та ідеї оскаржували.
Не виконує обіцянки.
Призначає дедлайни, не замислюючись над моїм навантаженням.
Не приділяє мені час.
Не ділиться зі мною корисними відгуками про мою роботу.
Не організований і схильний реагувати на роздратування, а не попереджати його.
«Дивно, як багато дискусій в нашій передачі закінчуються одним і тим самим запитанням: Так ви поговорили про це зі своїм босом/співробітником? - говорить Хесслер. - Ми постійно вражаємося, як багато важливих речей на роботі просто не проговорюються».
Але Хесслер і Мотенко не вважають скривджених працівників виключно пасивними жертвами некомпетентності або неуважності їхніх керівників. На співробітниках теж лежить відповідальність за те, щоб поліпшити ситуацію.
Так що ж можна зробити? Перегляньте список. Прочитайте його уважно. Скільки пунктів ви можете віднести і до себе - хай і не постійно, але хоча б іноді?
А потім - за роботу. Якщо ви впевнені, що ваші співробітники - це ваш найцінніший актив (а так і повинно бути), то почніть ставитися до них з увагою та повагою, на які вони заслуговують

ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад