Що дратує роботодавців на співбесіді?

Співбесіда з потенційним роботодавцем - один з найбільш відповідальних і напружених для претендента моментів.
Існує безліч порад, як презентувати себе, розповісти про свої достоїнства та недоліки і навіть про те, що краще одягнути, щоб справити позитивне враження. Але навіть знаючи всі ці нюанси, можна потрапити в немилість. Так що ж може вивести роботодавця з себе?
Перш за все, потрібно пам'ятати про час. Як відомо - спізнюватися ні в якому разі не можна. Але, з іншого боку, приходити за 20 хвилин до призначеного часу не рекомендується. Справа в тому, що кадровикам або безпосередньо начальникам доведеться відволіктися від своїх безпосередніх справ і тим самим змінити режим роботи.
Також необхідно пам'ятати про свій зовнішній вигляд. "Справити враження" - це не означає одягнутися в яскраву блискучу блузку та різнокольорові штани. Бажано прийти в офіційному костюмі.
Порада про те, що потрібно бути доброзичливим, не означає флірт або надміру фамільярну поведінку. Перше враження має говорити про вас, як про людину серйозну, налаштовану на робочий процес. І бути таким необхідно не тільки в кабінеті, де проходить співбесіда, а й у адміністратора, адже нерідко роботодавець запитує секретарів про поведінку кандидатів поза увагою майбутнього "боса".
І останній факт, який дратує роботодавців - зайва зацікавленість лише фінансовою стороною роботи. Не полінуйтеся запитати, які існують традиції або особливості роботи в колективі. Це допоможе створити позитивний образ і приємне враження про вас. І найголовніше - постарайтеся бути собою та відчувати себе впевнено.

telegraf.com.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад