8 секретів ефективного використання ярмарків вакансій та днів кар'єри для працевлаштування

Способом пошуку роботи є ярмарки вакансій та дні кар’єри, що проводяться центрами зайнятості, вищими та середніми спеціальними навчальними закладами, освітніми центрами.
Ярмарок вакансій – це захід, на який запрошуються роботодавці для відбору майбутніх працівників серед студентів і випускників.
Такі ярмарки звичайно проводяться в просторому приміщенні, в якому розміщуються представники роботодавців. Здобувачі послідовно обходять таких роботодавців і вступають в контакт з компаніями, які їм сподобалися.
Для роботодавця такий ярмарок – хороший шанс без особливих фінансових затрат переглянути велику кількість кандидатів, провести з ними співбесіди і заповнити свої вакансії або сформувати банк даних перспективних кандидатів.
Для шукачів цінність цього заходу важко переоцінити. Їм видається можливість за один день познайомиться з представниками багатьох фірм, залишити свої координати (і взяти, відповідно, координати роботодавців), презентувати себе, оцінити ринок праці, поспілкувавшись з професіоналами.

Головне – не втратити своєї можливості і взяти участь у цих заходах з максимальною віддачею. Для цього зверну вашу увагу на ряд моментів, які можуть значно підвищити продуктивність вашої участі.
1. Перед початком заходу постарайтеся дізнатися про нього якомога більше: склад фірм-учасників, які галузі і сфери діяльності вони представляють, дата і час проведення, тривалість, які конференції та семінари проводитимуться в рамках ярмарку. Так ви зможете розпланувати свої дії на весь час проведення ярмарку, визначитися, які фірми будуть вам цікаві як потенційні роботодавці.
2. Підготуйте заздалегідь своє резюме, рекомендаційні листи, причому в достатній кількості. Бажано також мати з собою і візитні картки (не обов’язково стандартні, можна їх надрукувати на папері гарної якості за допомогою лазерного принтера).
Виконання тільки цього пункту дозволить вам вигідно виділитися серед конкурентів. Ви не повірите, скільки кандидатів приходить на подібні заходи навіть без елементарних речей – паперу і ручки. Що вже говорити про резюме…
3. Крім залишення власних координат постарайтеся взяти контактні дані підприємства та особи, з якою ви розмовляли. Не забудьте дізнатися, як його (її) звуть і на якій посаді він (вона) працює. Надалі це полегшить вам контакт з роботодавцем.
4. Необхідно також уточнити у роботодавця посадові обов’язки посади, котра вас цікавить, а також вимоги, що висуваються до кандидата.
До речі, краще не віддавати резюме до з’ясування цих подробиць, тому що якщо воно «заточене» під іншу вакансію або вимоги, воно все одно «не вистрілить» точно в ціль. У цьому випадку краще залишити візитку і домовитися про терміни і порядок надання резюме. Ну, а тимчасову фору, що з’явилася можете використовувати для коригування резюме і супровідного листа.
5. Якщо в цікавій для вас компанії немає відкритих вакансій, які вас приваблюють, то це ще не привід говорити роботодавцю «до побачення». Поцікавтеся про можливості проходження практики або стажування з отриманням рекомендацій.
6. Не викидайте координати працівників, які брали участь в роботі ярмарку з боку роботодавців, після закінчення заходу. Вони можуть вам знадобитися в подальшому для консультацій щодо ситуації на ринку праці та специфіки галузі. Багато хто з них колись був студентом і, мабуть, мало хто відмовить вам у допомозі порадою. Скоріше, навіть навпаки.
7. Не втрачайте можливість залишити свої координати в кадрових агентствах і агентствах з працевлаштування, котрі беруть участь в роботі ярмарку, а також участі у конференціях, семінарах з працевлаштування, що часто проводяться в рамках ярмарку.
8. І, нарешті, проаналізувавши вдома всі пропозиції, виберіть найбільш цікаві для вас і… в дорогу!

dcz.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад