4 простих поради для підвищення ефективності віддалених працівників

Керівництво віддаленими співробітниками - завдання непросте, проте вже перетворилося на норму життя. За статистикою, у світі налічується більше 1 мільярда людей, які працюють на відстані, а до 2015 року їхня кількість повинна збільшитися до 1,3 мільярда.
Перехід співробітників на віддалений режим роботи стався досить стрімко, так само як і розвиток технологій, що сприяли цьому процесу. Зараз вже не стоять проблеми, чи буде це використовуватися і як це зупинити. Питання більше в тому, як нам отримати максимальну вигоду від даної тенденції? При цьому важливо пам'ятати, що принципи взаємодії з такими працівниками значно відрізняються від методів управління офісним персоналом.

Ось декілька порад про те, як побудувати налагоджений і ефективний процес роботи з віддаленими фахівцями.
1. Підтримуйте зв'язок
З працівниками досить легко втратити контакт, особливо коли вони не сидять з вами за одним столом. Постійно підтримуйте з ними двостороннє спілкування, проте з розумом підходьте до вибору засобів комунікації. Наприклад, конференц-зв'язок добре підходить для обговорення загальних деталей, для проведення презентацій краще використовувати відеоконференції, а от вже для навчання та планування завдань на наступний квартал використовуйте таки особисті зустрічі.
Важливим моментом в даній ситуації, як і раніше, залишається дотримання корпоративних стандартів, бізнес-етикету та взаємоповага. Зокрема, приходити на віртуальні зустрічі необхідно вчасно, оскільки віддалений співробітник, як і будь-яка людина в офісі, планує свій графік, виходячи із запланованого на день обсягу робіт та пріоритетних завдань.
2. Спробуйте це на практиці
Варто на час «влізти в шкуру» віддаленого співробітника, щоб зрозуміти, яке це насправді. Попрацюйте хоча б тиждень, перебуваючи в дорозі або в імпровізованому офісі (наприклад, у кав'ярні чи коворкінговому просторі). Тоді ви зможете краще зрозуміти всі плюси та мінуси такого формату.
3. Надайте працівникам свободу вибору засобів
За даними дослідження компанії Software Advice, 77% працівників використовують власні пристрої для виконання роботи, тому не варто жорстко нав'язувати програмні та апаратні засоби всім віддаленим співробітникам. Принаймні обговоріть з ними можливі варіанти. Концепція BYOD, що означає використання працівниками власних пристроїв (і хмарних технологій) в робочих цілях, отримала сьогодні поширення в багатьох компаніях.
4. Ставте чіткі цілі та очікування
Рідкісні особисті зустрічі посвятіть постановці чітких цілей і очікувань. Довіра - одна з найбільших проблем при роботі з мобільними працівниками та/або віртуальною командою. Дистанційні працівники, як правило, не працюють чітко з 10:00 до 19:00, тому їх ефективність набагато важливіша, ніж фізична присутність в офісі або у робочого комп'ютера в певні години. Зіставте це з вашими цілями та очікуваннями - ви можете виявити, що ваші віддалені співробітники набагато більш ефективні, якщо надати їм свободу і нагородити довірою.

hr-portal.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад