5 якостей, які нервують роботодавця

Всі ми ставимо собі за мету не просто потрапити на співбесіду, але успішно її пройти й отримати роботу. Тим не менш, у спробі сподобатися роботодавцю ми іноді «перегинаємо палицю» та викликаємо абсолютно протилежні почуття. Ми вибрали 5 «Н», які нервують роботодавця й можуть «спрацювати» проти вас.

1. Недбалість
Усім роботодавцям потрібні уважні й акуратні співробітники. Недбалість, проявлена на будь-якому з етапів пошуку роботи - резюме з граматичними помилками або ляпами, неакуратність в одязі і при поведінці з принесеними документами (портфоліо, рекомендації тощо) на співбесіді - все це залишає вас «за бортом» жаданої посади. Роботодавець, як правило, не бачить у нечупарі того старанного та відповідального співробітника, який йому потрібен.

2. Нахабство
Навіть якщо з вами проводить співбесіду менеджер з персоналу молодший за вас і не настільки досвідчений у вашій сфері діяльності, це абсолютно не означає, що вам можна за власною ініціативою переходити на «ти» і поводитися зверхньо або принизливо. Важливо пам'ятати, що співбесіда - формальна зустріч, що вимагає дотримання етикету.

3. Нервозність
Очевидно, що співбесіда є стресовою ситуацією навіть для досвідчених фахівців - і чим вище ранг співрозмовника або бажаніша вакансія, тим хвилювання більше. Тим не менше, якщо ви не можете зв'язно та логічно відповідати на поставлені запитання, постійно крутите ручку або постукує нею по столу, згортаєте ваш екземпляр резюме в трубочку або крутите мобільний телефон - це точно не допоможе вам у спілкуванні з роботодавцем. Швидше справить негативне враження. Знаючи свою особливість, постарайтеся або ретельніше готуватися до інтерв'ю, або налаштовуватися заздалегідь (від аутотренінгу до банальної таблетованої валер'янки за годину до зустрічі).

4. Невпевненість
Важливою характеристикою кандидата на співбесіді є його вміння презентувати свій професійний досвід і практичні навики. Якщо на інтерв'ю ви ведете себе невпевнено, плутаєтеся в цифрах і фактах, перескакуєте з однієї теми на іншу або взагалі замовкаєте на половині фрази, перше, що подумає ваш співрозмовник, - ви або його обманюєте, або не підходите, якщо посада передбачає наявність презентаційних навичок.

5. Настирливість
Наполегливість і настирливість - «дві великі різниці», як кажуть в Одесі. Щоб не переводити одне в інше, докладно з'ясовуйте в кінці співбесіди - хто, кому і коли пише/телефонує тощо для озвучування результату. І якщо ви домовилися зателефонувати через тиждень, абсолютно зайве телефонувати на наступний день або щодня писати рекрутеру листи, благаючи про рішення.

Як ми бачимо, всі п'ять якостей можуть бути усунені шляхом ретельної підготовки до інтерв'ю та дотриманням ділового етикету. Тому, якщо ви ретельно перевірите резюме, заздалегідь підготуєте і прорепетируєте самопрезентацію, на зустрічі будете діловиті і стримані - ваші шанси на успіх значно зростуть.

rabota.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад