Штатний співробітник або компанія-аутсорсер - кого вибрати?

Перед будь-якою компанією рано чи пізно постає питання: вибрати аутсорсинг або взяти в штат співробітника.
Перший варіант передбачає укладання договору зі сторонньою компанією про виконання нею позначених бізнес-процесів. Головні плюси подібного формату роботи - економія витрат і можливість зосередитися на профільній діяльності, аутсорс таким чином стає альтернативою автоматизації виробництва. З іншого боку - до послуг компаній-аутсорсеров вдаються в тому випадку, якщо виконання будь-яких операцій за допомогою сил своїх співробітників вважається недостатньо ефективним.
У варіанту з компаніями-аутсорсерами є й інші переваги.
По-перше, трудові ресурси на підприємстві ефективно використовуються за рахунок чіткої відповідності чисельності та кваліфікації фахівців обсягу і складності робіт.
По-друге, виключаються витрати, пов'язані з наймом і утриманням персоналу.
По-третє, з роботодавця знімається навантаження з юридичного та соціального оформлення співробітників, а також витрати на кадрові процедури при їх звільненні.
По-четверте, відсутні витрати, пов'язані із забезпеченням робочого простору (будь то комп'ютер, меблі, електрику або оренда), оскільки послуги можуть надаватися віддалено.
І, нарешті, в п'ятому - аутсорсинг гарантує постійну безвідмовну роботу (немає таких понять як відпустки або лікарняні).
Проте, існують і свої недоліки.
Можна виділити три головних. Перший - це зупинка сервісу, якщо фірма-аутсорсер припиняє свою діяльність. Тобто далеко не все залежить тільки від вас. Другий недолік - це питання ризику: чи згодні ви довірити інформацію про свою компанію сторонній фірмі? І третій - це можлива відсутність у компанії-аутсорсера необхідних компетенцій.
Важливо також і те, що при переході на аутсорсинг зростає роль і відповідальність IT-директора в компанії, тому що найчастіше працювати з партнерами складніше, ніж керувати відділом.

www.nastol.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад