8 речей, які показують, що ви насправді цінуєте своїх співробітників

Не знаєте з чого розпочати? Є вісім простих речей, які ви можете дати своїм співробітникам, щоб показати, наскільки ви цінуєте те, що вони роблять для вас кожного дня.
1. Ваші вуха
Влаштовуйте випадкові чаювання зі своїми прямими підлеглими, але замість обговорення їх продуктивності, поговоріть про їхні кар'єри, надії та мрії. Запитайте те, які цілі вони ставлять перед собою, а також подумайте, як ви можете їм допомогти в цьому. Дізнайтеся їхні думки про те, як вони справляються зі своєю роботою, і подивіться, чи можете ви якось посприяти їх успіху. Дайте їм можливість поговорити з вами.
Якщо ваші співробітники побачать, що ви цікавитеся ними, їх цілями та мріями, тоді вони самі зрозуміють, що ви тут не тільки для того, щоб змусити їх працювати, але щоб їм допомогти досягнути успіху.
2. Компліменти
Звичайно, ви знаєте, що робити компліменти - це добре. Але які з них є найбільш цінними?
Наш експерт з управління Кеті Даутвейт припускає, що потрібно бути дуже «конкретними» у своїх компліментах.
Наприклад, уявімо, що у вас є співробітник, який зробив все можливе, щоб підключити нового клієнта. Ось як ви можете його похвалити:
Добре: «Спасибі за вашу роботу, Кеті!»
Краще: «Спасибі, що ви доклали так багато зусиль, щоб завоювати цього клієнта, Кеті».
Найкращий варіант: «Кеті, мені складно висловити словами, наскільки я вдячний вам за те, що ви зуміли зацікавити містера Сміта. Ми працювали над цим клієнтом кілька місяців, і ви допомогли нам підписати дуже важливий контракт. Це величезна перемога для вас, нашої команди і всієї компанії».
Тут ми бачимо, що «гарний» варіант похвали є надто загальним - він може бути застосований до будь-якої людини чи завдання. «Кращий» підкреслює конкретне досягнення, але «найкращий варіант» потрапляє в ціль. Він не тільки говорить про конкретне досягнення співробітника, але і пояснює, чому воно є важливим, і хто виграв від цього.
3. Можливості
Додаткові можливості для ваших співробітників - це відмінний спосіб показати, що ви їх підтримуєте. Починаючи від розваг (відвідування заходів) і закінчуючи серйозним просуванням у кар'єрі (запрошення на конференції, зустрічі з вищим керівництвом) - все це показує вашим співробітникам, що ви робите все можливе зі свого боку, щоб допомогти їм рости та досягти успіху.
4. Довіра
Довіра відіграє дуже важливу роль в робочих взаєминах. Вона означає, що ваші співробітники добре виконують свою роботу, і у вас немає необхідності хвилюватися за неї. І який найпростіший спосіб показати цю довіру? Наприклад, ви може доручити своєму підлеглому певну задачу, якою раніше займалися самі. «Я думаю, що ви можете самостійно відповідати на листи клієнтів», або «Я хочу передати в ваше підпорядкування фрілансерів. Я думаю, ви відмінно впораєтеся зі своїм завданням!». Подумайте над тим, що ще ви можете довірити своїм кращим співробітникам.
5. Відкриті двері
Через щоденну робочу рутину ви можете втратити спілкування зі своїми співробітниками. Не варто забувати про те, наскільки важливо демонструвати своїм підлеглим, що ви їх по-справжньому цінуєте. Тому, постарайтеся знаходити час для колективних зустрічей за межами офісу.
Спробуйте залишити двері свого кабінету відкритими. Поставте вазу з цукерками на своєму столі. Запитуйте своїх співробітників про їхні сім'ї, захоплення тощо, щоб вони розуміли, що ви турбуєтеся про них.
6. Зовнішній зворотний зв'язок
В залежності від посади ваших співробітників, вони можуть і не знати про чудові відгуки клієнтів, або начальства, які регулярно доходять до вас. Презентація Джона була фантастичною? Тоді скажіть йому про це. Клієнт залишив гарний відгук про Сару? Їй приємно буде про це дізнатися!
Заохочуйте своїх співробітників відзначати досягнення своїх колег. Наприклад, під час зборів кожен може поділитися своєю думкою про успішну роботу іншого співробітника. Або, як радить Даутвейт, можна створити дошку пошани, де співробітники можуть записувати досягнення своїх колег, щоб інші члени команди дізналися про них. Почніть це робити самі, щоб спонукати інших!
7. Частування
Це дуже простий спосіб показати свою турботу. Запропонуйте своїм співробітникам пончики та каву в другій половині дня, або замовте обід для своєї команди. Загалом, трохи фантазії з вашого боку - і все вийде!
8. Дякую
Іноді просте «дякую» - це все, що хочуть почути ваші співробітники. Так ви зможете показати, що ви звертаєте увагу на роботу, яку вони виконують, і наскільки вона важлива для всієї компанії.
І, звичайно, є не так багато речей, більш цінних, ніж вдячність.

www.themuse.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад