Як сформувати позитивний імідж

Чи замислювалися Ви коли-небудь про те, яку важливу роль відіграє імідж у житті людини? Чи знаєте, що дуже важливо створити собі гарний образ, щоб досягти успіху в соціумі? Сьогодні ми розповімо Вам про те, як можна за допомогою внутрішніх і зовнішніх деталей свого вигляду вплинути на формування позитивного уявлення оточуючих про Вашу особистість.
Що таке імідж?
Імідж - це портрет людини в очах оточуючих людей. Зазначимо, що не варто плутати та порівнювати поняття іміджу та враження. Оскільки враження являє собою миттєву реакцію на людину, а імідж - стійка думка про неї.
При створенні іміджу потрібно враховувати дві його складові - зовнішню (стиль одягу, зачіска) і внутрішню (стиль поведінки, спілкування тощо). Таким чином, щоб сформувати позитивний образ, потрібно не тільки модно виглядати і витончено рухатися, а й володіти глибокими інтелектуальними знаннями, людськими якостями (чуйністю, добротою, щирістю, розумінням).
Людина, яка зовні виглядає дуже привабливо, але зовсім не вміє будувати гарні відносини з людьми, ніколи не зможе завоювати собі позитивний образ в соціумі. Тому, якщо Ви хочете домогтися визнання, будьте доброзичливі: доброзичливо спілкуйтеся з колегами, допомагайте їм долати труднощі, виявляйте співчуття. В іншому випадку Вам не вдасться знайти звання істинного Професіонала (навіть за наявності гострого розуму і тонкого почуття стилю). Можливо, Вас і вважатимуть майстром своєї справи, але навряд-чи хтось захоче співпрацювати з Вами.
Правила створення позитивного іміджу
Як розвинути у собі позитивні внутрішні якості, що сприятливо впливають на формування думки оточуючих про Вас? Ось основні правила, яких слід дотримуватися у спілкуванні з людьми:
- Намагайтеся зменшити соціальну дистанцію зі своїми колегами (радісно вітайте своїх співрозмовників міцними рукостисканнями і доброзичливим поглядом, звертайтеся до людей по імені);
- В конфліктних ситуаціях намагайтеся досягти компромісу (під час дискусій уважно слухайте свого опонента, поставтеся до його позиції з розумінням, не наполягайте тільки на своєму, а беріть до уваги інтереси співрозмовника);
- Не заздріть товаришам по службі,які досягли кращих результатів, і не критикуйте їх недоліки (відкрито радійте за кар'єрні перемоги своїх співробітників, визнайте їх професійні заслуги й якості, хваліть їх);
- Підтримуйте і за можливості допомагайте своїм колегам долати трудові та життєві труднощі;
- Прислухайтеся до думки своїх товаришів по службі (не сприймайте агресивно зауваження на свою адресу, краще подумайте, як можна себе удосконалити);
- Ведіть себе впевнено та спокійно (але не переборщіть, щоб не захворіти на "зіркову хворобу" і не почати всюди показувати свою перевагу).
Перераховані вище правила допоможуть Вам сподобатися оточуючим людям і створити позитивний образ. А це, в свою чергу, значно наблизить Вас до життєвого успіху!

www.worknew.info

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад