Аврал на роботі?! Як з ним впоратися

Вам коли-небудь доводилося переживати аврал на роботі? Тоді ситуація видасться знайомою: всі злі, знервовані, роздратовані, бігають з кабінету в кабінет, зриваються через дрібниці, хтось в паніці, хтось мало волосся не рве на собі, хтось зриває злість на інших... Приємною ситуацію не назвеш. Як в ній самому зберегти спокій і працездатність? Як не піддатися загальній паніці?
Правильно підходимо до справи
Правило перше - робіть стільки, скільки можете зробити. Не стискаючи палицю. Можна попрацювати на знос день, максимум два. А що, якщо аврал розтягується на тиждень? До кінця ви будете не краще за зомбі - абсолютно ні на що не придатні. Недалеко і до невропатолога! Чи варто доводити себе до такого стану і заробляти проблеми зі здоров'ям? Звідси висновок - працюйте по максимуму, але не переробляйте і не забувайте влаштовувати собі маленькі перерви. Відпочивши, ви зможете кинутися в бій з новими силами. Ніяких ночівель на робочому столі і кінських доз кави!
Ніякої паніки! Спокій. Якщо ви будете нервувати, втратите левову частку працездатності. Тоді ні про яку результативність не буде і мови. Скажіть собі - я роблю все, що можу. Не переживайте про нездійсненне, не витрачали енергію на думки про те, що, якщо не впораєтеся, настане кінець світу. Зосередьтеся на тому, що ви реально можете зробити. І робіть! Це ключовий момент.
Плануйте, плануйте і знову плануйте! Не пошкодуйте витратити зайві 5-10 хвилин на те, щоб спланувати день. Саме це має стати першою справою, яку ви вирішите, прийшовши до офісу. Виконавши намічене, поставте собі галочку. А те, що не встигли сьогодні, поставте завтра першим у списку. Не накопичуйте справи.
Щоб не накопичувалось багато дрібних нетермінових справ, які мають властивість потім раптом разом звалюватися на голову в найбільш невдалий момент, заведіть наступне правило. Один день на тиждень відводьте для їх вирішення. Тоді вони не будуть накопичуватися і нависати над вами подібно дамокловому мечу.
Хто рано встає..
Важливо те, як ви розпочнете свій день. Від цього залежить його ефективність і ваша працездатність. Вчасно встаньте, спокійно поїжте і зберіться. І не забудьте про зарядку - завдяки їй ви отримаєте відмінний заряд бадьорості на весь день. Міцний горішок? З нього й почнемо! За найскладніше, важливе і термінове беріться з ранку, коли ви ще сповнені енергії. Це найпродуктивніший час, коли ви ще готові гори звернути. До вечора сил та ентузіазму залишається менше, а то й зовсім не залишається. Невеличкі та приємні доручення залишайте для пауз між глобальними справами і на вечір. Якщо ви не впевнені, яка справа горить найбільшесе, зверніться до начальника. Запитайте, що потрібно зробити в першу чергу.
Кілька простих, але дієвих порад
1. Якщо перед вами стоїть складне завдання, спростіть його. Розбийте на декілька більш простих, відведіть час на виконання кожного з них. Ось побачите - навіть в емоційному плані простіше впоратися з кількома простими завданнями, ніж з одним глобальним, яке здається таким непідйомним, що навіть братися за нього не хочеться - страшно й незрозуміло, з якого боку підступитися. З маленькими завданнями розібратися легше!
2. Тримайте начальника в курсі щодо того, як просувається ваша робота. Він повинен бути спокійний і впевнений, що ви все встигаєте. Якщо ви нічого не будете розповідати, він може подумати, що ви нічого не робите і через це намагаєтеся не потрапляти йому на очі. І тоді рано чи пізно у вас зажадають звіту, причому, цілком можливо, не в найввічливій формі.
3. Буває, що ви опиняєтеся не в змозі впоратися з важливими завданнями щодо такої банальної причини, як безліч другорядних дрібних справ і доручень, на які постійно доводиться відволікатися. У цьому випадку необхідно домовитися про те, щоб це доручали тим співробітникам, у яких зараз менше справ. Головне - не закочувати скандалів, а спокійно звернутися до доводів розуму.
4. Забудьте про Інтернет та соціальні мережі, ніяких повідомлень від друзів і знайомих! Вони будуть тільки відволікати від важливих справ, дестабілізувати робочий процес. З друзями ви зможете поспілкуватися ввечері.
Відпочинок?
Звичайно! Але в міру. Якщо відчуваєте, що більше не можете, 5-хвилинна перерва не завадить. Вдихніть, з'їжте шматочок шоколадки - і знову в бій! У неробочий час відключайте мозок, не думайте про ще не вирішені робочі справи. Займіться чимось іншим. Зміна діяльності дозволить відпочити й активізує ваш мозок, дозволить йому назавтра з новими силами взятися за роботу.
Знайдіть, до кого ви можете звернутися по допомогу. Не соромтеся - всі часом виявляються в такому положенні. Комусь ви протягнете руку в складний момент, а хтось - вам.
Якщо вам складно довго сидіти за однією справою, постарайтеся чергувати завдання. А ще - встановіть для себе часовий інтервал. Наприклад, 15 хвилин. За цей час ви втягнетеся в справу і, можливо, навіть захочеться продовжити без кількох хвилинок перерви. Страх перед складним завданням зникне, ви просто опинитеся в процесі. Щасти вам!

www.myjane.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад