Як правильно написати про навички та вміння в резюме

Складання резюме - важливий етап пошуку роботи. Дуже часто саме від нього залежить, чи зацікавиться вашою кандидатурою роботодавець. Коли резюме складено грамотно, вищим стає шанс отримати запрошення на співбесіду. Допоможуть досягти мети правильно описані в резюме навички та вміння. Що ж написати про себе в тому чи іншому випадку, - радять фахівці Черкаського обласного центру зайнятості.
Досить часто проблеми виникають саме з тією частиною резюме, в якій необхідно дати характеристику своїм умінням. Зазвичай далі банальних фраз справа не заходить. А таким умінням, як володіння ПК, вже нікого не здивуєш. Які знання та вміння в резюме варто описати?
Резюме відрізняється лаконічністю, характерною для ділового стилю. Тому краще просто перерахувати свої навички. Але довгий список слід замінити красномовним викладом декількох умінь.
Ще однією помилкою є занадто короткий і стриманий опис своїх переваг. Подібне відбувається тоді, коли людина лінується або соромиться вказувати навички, тому обмежується кількома словами. Вона розраховує розповісти все більш детально вже на співбесіді, однак при цьому забуває, що співбесіди може і не бути. Адже мало кого зацікавлять кандидати без важливих навичок.
Специфіка розділу професійних навичок у резюме полягає в тому, що для кожної вакансії варто вказувати певні вміння. Наприклад, водієві не знадобиться швидкість друку, а секретар не зобов'язаний мати водійські права і т. д.. У першу чергу вказуйте саме ті навички, які необхідні для тієї чи іншої роботи.
Якщо вважаєте за потрібне, можете додати розділ, де опишете додаткові вміння, які можуть знадобитися в майбутньому. Тут краще назвати кілька переваг і вигідно їх подати, ніж робити наголос на кількості.
Перед відправкою резюме прочитайте написане вголос. Прийняли б ви на роботу людину з подібними навичками? Якщо так, сміливо відправляйте резюме і чекайте відповіді.

www.dr.ck.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад