6 ознак прихованих проблем з колегами

Якщо ви помічаєте в колективі сценарії з цього списку, то краще відразу вживайте заходів. Інакше нешкідливі на перший погляд жарти виливаються в проблеми для вашої кар'єри. Пізніше вам подякують.
Як ви можете зрозуміти, що ваші стосунки з колегами або босом стали напруженими? Ви можете просто відчути недобре або помітити більш очевидні речі, начебто зірваного дедлайну за проектом або нереалізованого просування.
Замість того щоб нервувати та панікувати, гублячись у здогадах, що відбувається, потрібно вжити рішучих заходів і розгадати негативні сигнали, щоб виправити ситуацію до того, як вона зіпсується остаточно.
Ось шість сценаріїв розвитку подій та поради, як діяти в кожному випадку.
1. Ви з'ясували, що колеги приховують від вас секрети
Незалежно від того, розкрили ви змову проти себе чи ні, проблема в тому, що в компанії взагалі є таємниці.
Непрозорість і закритість підривають продуктивність робочого місця. Відносини не можуть бути довірчими і розвиватися, коли вони обплутані секретами.
Колеги можуть відчувати себе вразливими, ділячись інформацією і припущеннями, але саме це створює довіру і емоційні зв'язки, які надихають і мотивують команду.
Якщо ви виявили, що від вас щось приховують, немає сенсу відчувати себе зрадженим. Підійдіть до колег і попросіть все вам розповісти.
2. Ви виявили, що колега не говорить правду або відверто бреше
Відносини не бувають хорошими, коли в них присутня нечесність. Там, де ви виявляєте, що вам брешуть, не може бути ґрунту для довіри. Це може підірвати всі майбутні відносини з колегами. Ви будете сумніватися, що вони виконують свою частину роботи по майбутніх проектах або що ваш бос виконає свої обіцянки.
Якщо ви виявили, що хтось на роботі бреше вам, не дайте поширитися цій напасті. Замість цього прямо запитайте, чому він бреше. Так ви зможете зцілити відносини і побудувати довіру, яка необхідна для спільної роботи в майбутньому.
3. Колеги тягнуть ковдру на себе, а вам це шкодить
Швидше за все, у вашому житті був такий досвід, коли ті, з ким ви працювали, робили все для себе і тільки те, що вони хотіли. Наприклад, просили вас про допомогу по проекту, ви допомагали, а натомість не отримували нічого, навіть «дякую».
З часом образа на таку людину стає міцнішою, команда розхитується, проекти зазнають невдачі. Дайте зрозуміти, що будь-яка допомога можлива тільки на умовах «виграв-виграв». Колектив може бути по-справжньому успішним, якщо подолає цю егоїстичну динаміку.
4. Ви розумієте, що не можете бути собою
У робочому колективі нерідко складається обстановка, коли від кожного учасника очікується, що він поділяє спільну думку.
Ніхто не відчуває себе комфортно, усвідомивши, що він не може більше прямо висловлювати думку чи ідеї, за які може бути ображений, позбавлений просування або взагалі звільнений, тільки тому, що не поділяє спільну лінію.
Якщо це ваш випадок, не варто боятися такого розвитку подій. У будь-якому випадку потрібно продовжувати докладати зусилля, доводячи свою унікальність і велику цінність для організації. Решта додасться і вашу прямоту, можливо, навіть винагородять.
5. Комунікації з колегами в основному негативні
Якщо ви помічаєте, що більшість розмов, листів та інших комунікацій з колегами - негативні і зовсім не містять конструктивних порад або схвалення - це ознака нездорових відносин, особливо якщо ви продовжуєте дозволяти іншим спілкуватися з вами в такій манері.
Така комунікація не ефективна і може тільки демотивувати. Вам потрібно негайно вжити заходів і або прямо сказати, що ви не спілкуєтеся в такій манері, або реагувати на все виключно позитивно. Принцип «вбити їх своєю добротою» дійсно працює, і ви можете погасити негатив таким чином.
6. Ви не відчуваєте свою цінність
Через те, що багато хто з нас будують самооцінку з оглядкою на свої робочі досягнення, дуже легко відчути свою нікчемність, працюючи довгими годинами і не отримуючи визнання.
Поговоріть з начальником про свої досягнення і відзначте, що вам потрібні нагорода і визнання. Ваш роботодавець дізнається, що ви цінний кадр і що він може втратити талант, якщо не змінить поведінки.
Звертайте увагу на ці знаки і продовжуйте докладати зусилля для поліпшення своїх робочих відносин. Ваші старання не дозволять обстановці загострюватися і з вашою допомогою організація виконає свої цілі і завдання.

www.e-xecutive.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад