7 способів зіпсувати кар'єру нових співробітників

Хочете, щоб нові співробітники з самого початку включалися в роботу підприємства? Забудьте про загальноприйняті стереотипи.
Пропонуємо вашій увазі поради щодо введення в робочий процес нових співробітників. Ви дізнаєтеся, як зробити так, щоб новачкам було комфортно, вони змогли вписатися в колектив і почати продуктивно працювати.
Розмови за обідом або чашкою кави можуть допомогти "краще дізнатися про особисті якості співробітників".
Але пам'ятайте, що перші кілька днів на робочому місці мають особливе значення. Нові співробітники в чому схожі на кораблі. Тільки-но вони починають слідувати заданим курсом (особливо, якщо цей курс неправильний), змінити напрямок його руху може бути дуже складно.
Ось сім способів задати новим співробітникам невірний курс і нашкодити їхній кар'єрі.
Намагатися допомогти налагодити відносини з колективом
Міцні зв'язки з колегами, позитивний робочий настрій... все це прийде пізніше, якщо коли-небудь взагалі прийде. Ваші співробітники приходять в офіс, щоб працювати, а не вибудовувати міжособистісні відносини.
Зрозуміло, їм слід бути ввічливими один з одним, але зосереджуватися переважно на своїй роботі. Дозвольте людям самим заслужити повагу оточуючих своєю працею й особистими досягненнями.
Неможливо придбати друзів за кілька днів, проте одразу приступити до роботи цілком реально.
Провести всебічне навчання
Багато підручників радять надавати новим співробітникам якомога більше інформації, яка може знадобитися для виконання завдання.
Це далеко не так. Насамперед, їм зовсім необов'язково знати, як саме вони впишуться в загальний робочий процес. Їм потрібно знати, як виконувати свої безпосередні обов'язки. Залиште всеосяжний підхід на пізніший час, коли співробітники повною мірою усвідомлять свою роль і місце в колективі.
Крім того, люди найкраще вчаться виконувати складні завдання, коли ті розбиті на дрібні фрагменти. Навчайте їх специфічним процесам, дозволяючи відточувати свою майстерність.
Потім упровадите більш загальний підхід до виконання обов'язків, пов'язаних з діяльністю інших співробітників.
Думайте про це таким чином: як можна осягнути мету і завдання організації в цілому, якщо ви толком не знаєте своїх власних цілей і завдань?
Повільно реагувати на запити
Як правило, нові співробітники не впевнені в собі, схильні нервувати через дрібниці і робити помилки. Різка критика може здатися їм несправедливою та неприємною, однак якщо ви не будете цього робити, ви пропустите можливість задати їм тон для роботи.
Якщо робота не передбачає творчого підходу, кожне завдання має бути виконано найкращим чином. Переконайтеся, що в перший час співробітники роблять в точності те, що ви їм говорите. Погані звички формуються надзвичайно швидко, і коригувати їх досить складно.
Не ставити безпосередніх і конкретних цілей
Успішні компанії завжди доводять розпочате до кінця. Кожен новий співробітник повинен закінчити щонайменше одну справу, пов'язану з його обов'язками, у свій перший робочий день.
Так вони зможуть зрозуміти, що керівництву важливий результат їх роботи, і відправляться додому з почуттям виконаного обов'язку. Орієнтаційні заходи не лише нудні й одноманітні, вони можуть ще й ускладнити перехід до виконання обов'язків.
Сплануйте дні так, щоб вони включали в себе як орієнтаційну, так і безпосередню роботу.
Змушувати співробітників чекати
Організовувати орієнтаційну роботу і навчання нових співробітників не завжди просто. Керівники, тренери та куратори часто відволікаються на виконання своїх власних завдань. (У них адже є й інші обов'язки!)
Якщо це відбувається, про що думають нові співробітники? Вони змушені сидіти та чекати. Кожен з нас бував в таких ситуаціях і напевно ненавидить їх. У очікують створюється враження, що їх час абсолютно не цінують.
У мій перший робочий день мене відкликали з орієнтаційних занять і послали у відділ доставки, щоб я допоміг відвантажувати товари. У відділі доставки в той момент перебували практично всі співробітники, включаючи генерального директора, і я зрозумів, що виконання посадових обов'язків - це важливо, однак ще більшу значимість мають глобальні цілі компанії.
Дозволити їм вносити зміни в робочий процес
Зрозуміло, завжди існує кілька способів виконати одне і те саме завдання. Можливо, ваші співробітники відшукають більш швидкі та дешеві шляхи вирішення робочих проблем, проте в перші тижні не варто дозволяти їм винаходити велосипед доти, поки вони не опанують вже існуючі алгоритми.
Будьте ввічливі і попросіть відкласти всі блискучі ідеї на більш пізній термін.
Говорити про розширення повноважень
Розширення повноважень - це не право, а привілей. Кожен новий співробітник повинен заслужити право приймати важливі рішення, мати владу, набувати свободу дій або діяти на свій розсуд. Єдиний спосіб заслужити це право - старанно працювати.
Дайте своїм співробітникам можливість досягти успіху, а потім нагородите їх правами та привілеями. Вони повинні довести, що на них можна покластися.
Не бійтеся. Кращі співробітники завжди знайдуть спосіб довести вам, що заслуговують вашої поваги та довіри.

www.hr-portal.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад