Режими пошуку роботи

Шукати роботу можна в різних режимах, від мінімального до максимального. Від режиму та обсягу витрачених зусиль безпосередньо залежить результат.
«Пускання корабликів»
Які дії?
Розсилка 2-3 резюме на тиждень. І все. Далі - очікування.
Кораблик - предмет підневільний. Куди його приб'є плином, там він і виявиться. Так і з резюме. Можливо, воно потрапить до зацікавленого роботодавцю. А, може бути, і ні. Якщо ні, відповіді можна чекати довго і безрезультатно.
Рекомендація. Вживати активніші та цілеспрямовані дії.
«Стрільба по горобцях»
Які дії?
Розсилка по 30 резюме в день без розбору.
Це коли ви механічно розсилаєте резюме, майже не читаючи оголошення про вакансії, не зазначаючи, куди резюме ви вже відправляли. Між іншим, одна зі скарг рекрутерів полягає в тому, що вони отримують резюме від одного і того ж шукача з інтервалом у кілька годин. Це дратує. Так що будьте уважні - слідкуйте, куди ви вже стукали. Наполегливість - не означає нав'язливість і недбалість.
З чисто статистичної точки зору, ця стратегія може спрацювати. Якщо ви не втомитеся ходити на співбесіди, де вам пропонують завідомо невідповідну роботу.
Рекомендація. Фільтруйте вакансії, на які відправляєте резюме.
«Ногою в двері»
Які дії?
Адресне звернення в компанію. Наприклад, пошук представника компанії в соціальних мережах і відправка йому пропозиції про співпрацю. Нагадування про себе за допомогою листа або телефонного дзвінка, якщо відповідь не отримана.
Ефективний метод. Активність підкуповує рекрутерів.
Рекомендація. Якщо вам відмовили, постарайтеся з'ясувати, чому, підтягніть свій рівень і тільки потім стукайте знову. Повторимося: наполегливість не означає нав'язливість.
«По секрету всьому світу»
Які дії?
Всі можливі:
розміщення резюме на job-сайтах;
пошук вакансій там же і відправка резюме;
оповіщення друзів і знайомих про те, що вам потрібна робота;
пошук вакансій через корпоративні сайти та соціальні мережі та відправлення резюме;
реєстрація в службі зайнятості.
Хороша стратегія, особливо при дотриманні принципу цілеспрямованості.
Рекомендація. Оповіщаючи всіх і вся про те, що ви класний фахівець, і вам потрібна робота, говорите, що саме шукаєте: в якій професійній сфері, в якій компанії, з якою формою зайнятості і приблизно з яким рівнем оплати. У резюме зазначайте мету пошуку. В іншому випадку, метод перетворюється на аналог стрільби по горобцях.
«Партизанський пошук»
Які дії?
Ви знаходите через знайомих хедхантера, який підбирає персонал для великих компаній, знайомитеся з ним і пропонуєте себе як супер-спеціаліста.
Хедхантери полюють тільки на експертів. Їхню увагу ще потрібно заслужити. А це справа не одного дня, і навіть не місяця. Так що метод спрацює, якщо ви вже збудували якусь кількість ступенів кар'єри і працювали над своєю репутацією.
Рекомендація: якщо ви дійсно експерт, варто кинути клич в професійних співтовариствах - нехай працює «сарафанне радіо». Класних фахівців робота знаходить сама.
Якщо ви досіне думали про те, як зробити бренд зі свого імені і кваліфікації, починайте безпосередньо сьогодні. Щоб не доводилося згодом стріляти по горобцях.

www.blog.trud.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад