Чого чекати від мовчазного роботодавця?

Права приказка "Немає нічого гірше, ніж чекати та наздоганяти". У разі пошуку роботи чекати - найскладніше. Найбільш поширений варіант - ви надіслали резюме в цікаву для вас компанію на привабливу посаду - і тиша. І якщо раніше невизначеність була повна – чи то не дійшло резюме, чи то не цікаво, то тепер ситуація дещо покращилася.
Але все одно не телефонують. І точить черв'ячок - що сталося.
Давайте розберемося - що зазвичай трапляється і що можна та потрібно робити.
Найбільш поширеною причиною "нетелефонуючих" роботодавця є невідповідність резюме розміщеній вакансії. На жаль, ситуація, коли резюме розсилаються, виходячи не з відповідності, а з бажання зайняти посаду, достатньо поширена. Тому коли ми просимо роботодавців надавати зворотний зв'язок, часто натикаємося на категоричне неприйняття - "відправляти відповідь на явний спам - немає часу і бажання!"
Порада 1 - якщо ваше резюме не зовсім підходить на вакансію - пишіть супровідний лист - чому ви все-таки можете і готові працювати на цій посаді. Виділиться з потоку "не тих резюме". Тільки не пишіть шаблонними фразами. Напишіть своє - невелике, індивідуальне та яскраве. І не забудьте згадати фразу про те, що через кілька днів уточните долю вашого резюме.
Порада 2 - Якщо ви впевнені, що дійсно ідеальний кандидат - пишіть, телефонуйте. Будьте наполегливі, але не нав'язливі.
Друга причина мовчання роботодавця - нестиковки. Від банального попадання вашого листа в спам до не менше банальної плутанини в компанії, коли підбором займаються троє і ніхто. У проміжках можуть бути хвороба або відпустка менеджера з персоналу або когось із керівників, які курують процес підбору на цю посаду.
Питання - чи варто телефонувати самому і нагадувати про себе?
Є три важливих питання, які слід поставити собі, перед тим, як вирішувати – телефонувати чи ні роботодавцю:
1. Чи справді я підходжу на цю посаду або мені просто хочеться її отримати (простий людський "авось")?
Щоб упевнено відповісти позитивно на це питання, звірте вимоги вакансії і ваші кваліфікаційні навички - якщо співпало більше 70% - ви праві.
2. Чи готовий я зателефонувати роботодавцю і не тільки дізнатися долю свого резюме, а й пройти телефонну співбесіду?
Повірте, багато шукачів, що телефонують роботодавцю, щоб дізнатися долю свого резюме, псують цим дзвінком враження від свого резюме. Чому? Ось з резюме видно - менеджер з продажу з невеликим, але цікавим досвідом, є навички, досягнення. І тут дзвінок - тремтячий голос, плутанина в словах, фрази, побудовані абияк. При спробі розпитати докладніше - в голосі паніка. Загалом, враження від дзвінка явно негативне. Виникає питання - як же цей менеджер з продажів спілкується по телефону з шкідливими клієнтами, наприклад? Адже ініціатива дзвінка виходила від нього. І як він пройде телефонну або очну співбесіду - навіть перевіряти не хочеться.
3. Чи готовий я почути відмову і безсторонню правду про свій досвід-резюме і не впадати в емоцію?
На жаль, не рідкість ситуація, коли шукач впевнений - йому просто не додзвонилися або резюме випадково потрапило в спам. Прийняти безсторонню правду - резюме не підходить або досвіду недостатньо - складно. Тому починається з'ясування відносин в стилі "так ви не туди дивилися, давайте зустрінемося, я все розповім". Рекрутери не люблять продзвонювати відмови, а повторювати очевидні речі - тим більше.
Тому мовчання роботодавця є для вас важливим індикатором - чи варта ця вакансія того, що б чекати її, можливо, даремно. Чи готові ви миритися з плутаниною в компанії і чекати дзвінка, коли там все налагодиться? Якщо так, тоді чекайте. Якщо ні, то візьміть до уваги той факт, що чим цікавіше роботодавцю кандидат, тим швидше він йому телефонує, пише, запрошує на співбесіду. 3-5 робочих днів - ось середній період комунікації роботодавця і здобувача. Якщо терміни вийшли - робіть висновки.

www.trud.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад