Що дратує роботодавця на співбесіді

Всі ми ставимо собі на меті не просто потрапити на співбесіду, але успішно її пройти і отримати роботу. Тим не менш, в спробі сподобатися роботодавцю ми іноді «перегинати палицю» і викликаємо абсолютно протилежні почуття.
Ми вибрали п'ять головних якостей, які нервують роботодавця і можуть «спрацювати» проти вас.
Недбалість
Усім роботодавцям потрібні уважні й акуратні співробітники. Недбалість, проявлена на будь-якому з етапів пошуку роботи - резюме з граматичними помилками або ляпами, неакуратність в одязі і при роботі з принесеними документами (портфоліо, рекомендації і т.д.) на співбесіді - все це залишає вас «за бортом» жаданої посади. Роботодавець, як правило, не бачить в нечепурі того старанного і відповідального співробітника, який йому потрібен.
Нахабство
Навіть якщо вам проводить співбесіду менеджер з персоналу молодше вас і не настільки досвідчений у вашій сфері діяльності, це абсолютно не означає, що вам можна за власною ініціативою переходити на «ти» і вести себе зверхньо або принизливо.
Важливо пам'ятати, що співбесіда - формальна зустріч, що вимагає дотримання етикету.
Нервозність
Очевидно, що співбесіда є стресовою ситуацією навіть для досвідчених фахівців - і чим вище ранг співрозмовника або бажаніша вакансія, тим хвилювання більше. Тим не менше, якщо ви не можете зв'язно і логічно відповідати на поставлені запитання, постійно крутите ручку або постукує нею по столу, згортаєте ваш примірник резюме в трубочку або теребите мобільний телефон - це точно не допоможе вам у спілкуванні з роботодавцем. Швидше справить негативне враження. Знаючи свою особливість, постарайтеся або ретельніше готуватися до інтерв'ю, або налаштовуватися заздалегідь (від аутотренінгу до банальної таблетованої валер'янки за годину до зустрічі).
Невпевненість
Важливою характеристикою кандидата на співбесіді є його вміння презентувати свій професійний досвід і практичні навики.
Якщо на інтерв'ю ви ведете себе невпевнено, плутаєтеся в цифрах і фактах, перескакуєте з однієї теми на іншу або взагалі замовкаєте на половині фрази, перше, що подумає ваш співрозмовник, - ви або його обманюєте, або не годитесь, якщо посада передбачає презентаційні навички в профбагажі.
Настирливість
Наполегливість і настирливість - «дві великі різниці», як кажуть в Одесі. Щоб не переводити одне в інше, ґрунтовно з'ясовуйте наприкінці співбесіди - хто, кому і коли пише/телефонує тощо для озвучування результату. І якщо ви домовилися здзвонитися через тиждень, абсолютно зайве телефонувати наступного дня або щодня писати рекрутеру письма, благаючи про рішення.
Всі п'ять якостей можуть бути усунені шляхом ретельної підготовки до інтерв'ю та дотриманням ділового етикету. Тому, якщо ви ретельно перевірите резюме, заздалегідь підготуєте і прорепетируєте самопрезентацію, на зустрічі будете діловиті і стримані - ваші шанси на успіх значно зростуть.

www.imolod.com.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад