Як знайти роботу

Перший і найважливіший етап процесу пошуку роботи – самовизначення. Вам слід буде добре подумати, зважити всі «за» і «проти», перш ніж вибрати ту сферу діяльності, яка Вам найбільш цікава. Як знайти роботу до душі людині, яка не знає, чого вона хоче від життя? Мабуть, досить складно.
У найбільш виграшному становищі опиняються ті, хто обдумано вибрав професію ще при вступі до вищого або професійно-технічного училища. Однак, на жаль, практика показує, що молоді люди рідко замислюються про майбутнє і, як наслідок, часто розчаровуються в отриманій спеціальності, вважаючи за краще реалізовувати себе в зовсім інших сферах.
У будь-якому випадку не варто впадати у відчай. Шанси працевлаштуватися є у кожного, хто точно знає, як знайти роботу і де її шукати. Головне – якомога раніше визначитися з вибором і зрозуміти, до чого необхідно прагнути.
А далі - складіть резюме. Підійдіть до цієї важливої справи серйозно. Резюме має бути обдуманим, грамотним, чітко структурованим і максимально інформативним. Пам'ятайте просту істину: хороше резюме – перший крок до ефективного пошуку роботи.
Навіть висококваліфікований фахівець у період кризи може провести не один місяць у пошуках роботи. Це зрозуміло: на одне вільне місце претендують кілька десятків претендентів.
При втраті роботи 99% людей використовують стандартні способи пошуку роботи: пишуть і розсилають типові резюме, публікують їх в Інтернеті, в газетах, телефонують знайомим і родичам: «Може, знаєш, де потрібен...?», Ходять на співбесіди. Добре, якщо один із цих способів спрацює, і Ви успішно працевлаштуєтеся. А якщо ні? Як знайти роботу?
Решта 1% тих, хто шукає роботу йдуть іншою дорогою! Вони знають або інтуїтивно відчувають, що стандартні методи пошуку роботи не принесуть результату, і намагаються навіть звичайне резюме або співбесіду перетворити в унікальну подію, що запам'ятовується.
Так, американський менеджер, втративши місце в банку в період масових скорочень, безрезультатно намагався знайти роботу протягом 11 місяців, а в кінці кінців надягнув на себе рекламний плакат, на обох сторонах якого було написано: «Досвідчений менеджер, випускник Массачусетського технологічного інституту шукає роботу», - і вийшов у такому вигляді на Манхеттен. Мало того що про це написали всі найбільші американські газети, в результаті його працевлаштувала велика компанія.
А один студент на своєму сайті пообіцяв $500 кожному, хто підкаже йому вдалий хід для отримання роботи. Незабаром йому прийшло понад 6 тисяч листів електронною поштою і два запрошення на інтерв'ю. У результаті він успішно працевлаштувався - роботодавець оцінив творчий підхід до пошуку роботи.
Що можна додати?! Тільки одне: удача і винахідливість живуть поруч. І все ж таки, необхідно відзначити, що в той же час багато фахівців з підбору персоналу радять шукачам обережно підходити до проведення різних нестандартних акцій. Треба чітко розуміти цільову аудиторію і той формат звернення, який до неї можна застосувати. Звідси випливає: будьте помірковані.
Порушуючи встановлені правила, проявляйте обережність, але будьте впевненими в собі, і тоді, можливо, це стане пропуском до омріяної роботи. Успіхів!

www.dcz.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад