25 речей, яких не пов5 фраз в супровідному листі, через які тебе не візьмуть на роботуинно бути у вашому резюме

Супровідний лист - це додатковий шанс проявити себе, проте багато претендентів ним чомусь нехтують. Замість того, щоб написати оригінальне, переконливе пояснення, чому саме їх варто найняти, більшість покладається на побиті жаргонізми і кліше, які відразу роблять лист таким, що не відрізняється від сотень інших. Якщо хочеш обійти конкурентів уже на старті - постарайся уникати таких висловів.

1. «Шановний (а)»

Прочитавши це звернення, потенційний роботодавець відразу зрозуміє, що ти йому не потрібен. Лінь - це не та якість, заради якої компанія буде на тебе полювати.

На думку одного з провідних експертів з розвитку кар'єри Мері Еллен Слейтер «безособове звернення показує, що шукач не знайшов часу поцікавитися, кому саме він пише». Радимо тобі трохи попрацювати і з'ясувати ім'я адресата.

2. «Я б хотів влаштуватися на роботу в...»

Хочеться сподіватися, що до твого листа докладений будильник, бо читач вже спить. На жаль, дуже багато супровідних листів починаються абсолютно однаково. Якби Діккенс почав «Повість про два міста» не зі знаменитої фрази: «Це було найкраще з усіх часів, це було найгірше з усіх часів», а так: «Дорогий читач, перед тобою дуже довга книга», навряд чи хтось прочитав би більше однієї сторінки.

Звичайно, складати роман не потрібно, а от розповісти доречний анекдот варто. Адже навіть у наш час, коли дані обробляють комп'ютери, на якомусь етапі твій лист прочитає жива людина. Немає інтригуючого оповідання? Почни зі своїх сильних сторін! Якщо ти любиш продукт компанії або являєшся в чомусь відмінним фахівцем - почни з цього, щоб зачепити адресата.

3. «Думаю, я ідеальний кандидат на цю посаду»

По-перше, це двічі нерозумно. Слова «думаю», «відчуваю» і «вірю» в бізнес-середовищі не котируються. І не тобі судити, чи ідеально ти підходиш. До речі, починаючи речення з «я», ти звучиш набагато впевненіше, ніж використовуючи ці «слабкі» дієслова. Що ж стосується твердження, ніби ти ідеальний кандидат, то краще показати, чому саме ти підходиш під перелічені вимоги.

4. «Я ефективний командний гравець»

Цю нісенітницю можна опустити і замінити її перерахуванням реальних досягнень і показників. Погодься, що фраза «залученість читачів зросла на 17%» звучить набагато краще, ніж «командний гравець». Не забудь також згадати, що ти робив на попередньому місці роботи і яким був результат для компанії. Уникай надмірного вживання займенника «я». Це як романтичне знайомство - занадто багато розмірковуючи про себе, ти можеш створити враження нескромної людини.

5. «Мені так подобається ваша компанія...»

Є й інша крайність: кандидати присвячують більшу частину супровідного листа своїй любові до потенційного роботодавця. Це виглядає безглуздо, коли переходить певні межі. Ніхто не любить підлабузників.

Пам'ятай, що супровідний лист - це шанс представити себе у вигідному світлі. Використовуй його правильно! Сподіваємося, наша стаття стане в нагоді не тільки тобі, але й твоїм друзям. Робота мрії - це реально!


http://takprosto.cc/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад