Бізнес-поради, що «працюють», від 25 мільйонерів

Імовірно, ви чули мільйони порад на тему, як досягти успіху. У більшості своїй вони поради шаблонні і припускають очевидні відповіді

Нижченаведені ділові поради від успішних осіб багато в чому просто кращі, а головне нетривіальні.

Отже:

"Кількість часу, який люди витрачають на шкодування про зроблені помилки замість того, щоб вкласти свою енергію в інший проект, завжди мене вражала", – розповів творець і голова The Virgin

Group в інтерв'ю The Good Enterpreneur.

"Що б я не робив у бізнесі, я завжди отримую від цього задоволення. Адже минулі невдачі – це зовсім не негативний досвід, а лише урок, який треба вивчити".

У книзі "Кращі поради, які я отримувала" Кеті Курик цитує виконавчого директора Google Еріку

Шмідта:

"Знайдіть спосіб сказати чомусь "так". Скажіть "так" у відповідь на запрошення в нову країну,

скажіть "так" знайомству з новими людьми, скажіть "так" вивченню чого-небудь нового. "Так" – це те, завдяки чому ви отримали свою першу роботу, отримаєте наступну, одружитеся і навіть заведете дітей".

У 2010 році в інтерв'ю Yahoo глава Berkshire Hathaway Уорррен Баффет зізнався, що кращу в його житті пораду він отримав від члена ради директорів Berkshire Hathaway Томаса Мерфі. Він сказав Баффету:
"Уоррен, ніколи не забувай, що завтра ти можеш послати кого-небудь до біса. Ніхто не відніме у тебе це право. Але сьогодні просто притримай язик за зубами, щоб зрозуміти, чи захочеш ти завтра зробити те ж саме".
Виступаючи на останніх щорічних зборах акціонерів Berkshire Hathaway, Баффет також сказав, що секрет дружніх стосунків і взаєморозуміння в колективі криється в тому, щоб навчитися змінювати свою поведінку, рівняючись на авторитетних для вас людей, і засвоєнню їхніх кращих якостей.

У своїй книзі "Кращі поради, які я отримувала" Кеті Курик цитує письменницю, танцівницю, актрису та співачку Майю Ангелоу:"Моя бабуся Ганна Хендерсон дала мені пораду, якою я користуюся вже 65 років. Вона сказала: "Якщо світ направив тебе на шлях, який тобі не подобається, і ти дивишся вперед, але не хочеш йти до кінця, при цьому так само не бажаючи повертатися до початку, зійди з дороги. Проклади собі новий шлях".

Джоан Роулінг, автор популярної серії книг "Гарі Поттер", знає багато про досягнення успіху і про невдачі.

"Я вважаю, що ми недостатньо говоримо про невдачі", – сказала Роулінг на одному із шоу на каналі NBC. Було б чудово, щоб хтось успішний свого часу прийшов до мене і сказав: "Ти терпітимеш невдачі. Це неминуче. Через це потрібно пройти".

Перш ніж Роулінг стала однією з найбагатших жінок світу, вона була матір'ю-одиначкою, що жила на межі бідності. Вона почала писати про Гарі Поттера, тепер найвідомішого своєго персонажа, поневіряючись едінбурзькими кафе. Джоан отримала серію відмов від видавців, коли вперше прислала рукопис книги.

"Мій неймовірно короткий шлюб добіг кінця, і я залишилася безробітною матір'ю-одиначкою, настільки бідною, наскільки це можливо в сучасній Великобританії. На щастя, у мене був дах над головою. В усіх розуміннях моє життя було найбільшою невдачею, яку можна уявити", – сказала Роулінг під час урочистої промови в Гарвардському університеті в 2008 році.

Вона продовжила виступ, зізнавшись, що вважає ранні невдачі "подарунком", який був отриманий "дорогою ціною", адже придбала безцінні знання про себе і свої стосунки з людьми тільки після того, як пережила нещастя.

Річард Бренсон: "Ніколи не шкодуйте про зроблене, візьміться за щось нове"

Ерік Шмідт: "Частіше кажіть"так"

Уоррен Баффет: "Тренуйте стриманість і самовладання"

Майя Ангелоу: "Йдіть своїм шляхом"

Джоан Роулінг: "Прийміть невдачу"

Аріанна Хаффингтон: "Не перенапружуйтеся"

Минулого року на LinkedIn головний редактор The Huffington Post Аріанна Хаффингтон розповіла, що її часто запитують, чи повинні молоді люди в гонитві за мрією працювати до сьомого поту?

"Це повне марення", – написала вона. – Упродовж багатьох років ми потрапляємо під вплив помилкової думки, що важка праця – це обов'язкова плата за досягнення успіху".

Вона каже, що хотіла б повернутися назад у ті часи і сказати собі молодшій: "Аріанна, твої справи можуть покращати не лише за допомогою наполегливої роботи, але й завдяки тому, що ти розкріпачишся, звільнишся і відновиш себе".

У 2011 році в інтерв'ю Social Times президент Yahoo Марисса Майєр розповіла про кращу пораду, яку вона отримувала:"Мій друг Андре сказав мені: "Знаєш, Мариса, ти занадто переживаєш, намагаючись зробити правильний вибір. Скажу відверто: я не бачу в цій ситуації правильного вибору. Я бачу декілька відмінних варіантів, на одному з яких ти можеш зупинитися і зробити його успішним". Я вважаю, це найкращим, що мені радили".

Вальтер Ісаксон, який писав біографію Стіва Джобса, пригадує розмову з ним незадовго до його смерті. Джобс тоді сказав Ісаксону:"Ми увесь час говоримо, що треба йти за покликом серця, але всі ми є частинкою історії. Якщо ти залишиш для історії що-небудь, що допомагатиме іншим людям через 20, 30, 40 років, то про тебе скажуть, що ти був не просто людиною, яка прямувала за покликом серця, а особистістю, яка прагнула зробити щось корисне для інших".

У своїй статті для LinkedIn про кращу пораду мотиваційний спікер і власник CNBC Сьюз Орман написала, що успіх часто робить її мішенню для брудної критики, "повністю відірваної від реальності". Спочатку подібні атаки дратували Орман, але з часом вона навчилася ігнорувати їх.

"Мудрець із Індії розділяє мою думку: "Собака продовжує гавкати, а слон продовжує йти", – написала вона.

"Гірка правда в тому, що ми усі у своїй роботі вимушені обходити "собак": внутрішніх критиків, конкурентів, жахливих керівників або підступних колег. Посилаючись на мій досвід, я б порадила вам бути готовими слухати гавкіт, щоб продовжувати рухатись вперед".

У 2009 році в інтерв'ю CNBC співзасновник і керівник Microsoft Біл Гейтс захоплювався здатністю Уоррена Баффета просто дивитися на речі.

"Ти дивишся на його календар і розумієш, що там усе досить просто. Ти говориш із ним про бізнес, який виглядає для нього привабливим, а він знає тільки декілька основних цифр і фактів щодо цього. Коли проект здається менш складним, у нього з'являється більше ентузіазму, щоб інвестувати в
це. Він береться тільки за ті справи, про які у нього є чітке уявлення. Ці справи мають бути передбачуваними і зберігати стабільність протягом тривалого періоду часу. А його здатність ігнорувати несуттєве і працювати тільки над фундаментальними речами, які є основою проекту, – просто приголомшує! Це особлива форма геніальності".

Т. Джей Міллер, комедійний актор і зірка серіалу HBO "Кремнева долина", розповів NerdWallet, що це насправді є формулою успіху."Це працює і в моєму випадку, адже у мене є посередній талант і кінська завзятість".

Стюарт Баттерфілд, співзасновник Flickr і виконавчий директор Slack, нещодавно поділився своєю кращою порадою для молодих людей на сторінках The New York Times:"Деякі люди в досить молодому віці знають, чим вони хочуть займатися, але шанси на це відверто невеликі", – говорить він. – Мені здається, що багато людей у віці до 25 років занадто націлені на
гроші. Вони дуже серйозні й бажають досягти негайного результату замість того, щоб спробувати усе пережити на власній шкурі. Тому я намагаюся схилити їх до експериментів".

"Майже усе, про що ви турбуєтеся сьогодні, не буде для вас значимим завтра, – розповів фінансовому сайту NerdWallet співвласник Good Morning America Джордж Стефанопулос. – З часом не бійтеся витрачати гроші заради своєї мрії. Тільки перед цим відкладіть щось на безтурботну старість".

Марісса Майєр: "Візьміться за що-небудь і зробіть це успішним"

Стів Джобс: "Прямуйте не за покликом серця, а за чимось важливішим, ніж ви"

Сьюз Орман: "Разом із успіхом приходить брудна критика. Ігноруйте її"

Біл Гейтс: "Дивіться на речі простіше"

Т. Джей Міллер: "Працюйте наполегливіше, ніж інші"

Стюарт Баттерфілд: "Більше експериментуйте"

Джордж Стефанопулос: "Розслабтеся"

Марла Малкольм-Бек: "Пам'ятайте, що ви не закінчите там, де почали"

Марла Малкольм-Бек, глава Bluemercury, розповіла в інтерв'ю The New York Times, що вона завжди нагадує студентам, що "ніхто не йде на пенсію з першої отриманої після університету посади, тому просто знайдіть що-небудь дійсно цікаве для вас, адже ви можете добитися успіху тільки в тій справі, яка приносить вам задоволення. Але спочатку до неї треба прийти. Вам нічого втрачати".

Та її інша порада: освоюйте технології. "Якщо ви подивитеся на необхідні для компаній професійні навички, то вони усі передбачають солідний рівень опанування технологій".

Алекса Тобель, засновник і президент LearnVest, хоче сказати цими словами, що важливо прокидатися з думками про прийдешній день, узяти на себе свою роль і демонструвати готовність рухатися вперед.

"Як новий співробітник, ви, напевно, зіткнетеся з безліччю незнайомих ситуацій, і тільки вам вирішувати, як з ними справлятися", – написала фон Тобель у статті для Business Insider.

"Пам'ятайте, що ваш керівник – дуже зайнята людина, тому звертайте увагу на те, коли доречно ставити запитання. Ви не зовсім розумієте свої посадові обов'язки? Вкрай необхідно перепитати про них керівника, оскільки важко робити роботу, коли ви не знаєте, до чого повинні прийти у результаті.

З іншого боку, не тероризуйте керівника дріб'язковими запитаннями, на які вам можуть відповісти колеги або пошук у Google"."Ми говоримо про бюджет і фінансове планування, але безліч людей не будують планів на наступні 12, 18 або 24 місяці їхньої кар'єри", – розповів Business Insider глава StumbleUpon Марк Бартельс.

Він каже, що відсутність плану може негативно позначитися як на вашій роботі, так і на повсякденному житті. В той же час наявність порядку денного завжди дозволяє вам виміряти свій успіх.

"Ніколи не настане кращий час для початку бізнесу, ніж зараз", – розповіла NerdWallet Герміона Уей, засновник WayMedia і зірка реаліті-шоу "Стартапи: Кремнева долина" на каналі Bravo.

"У вашому розпорядженні є велика кількість інструментів. Просто почніть, а якщо ви зазнаєте невдачі, то завжди можете повернутися до звичайної роботи, отримавши при цьому безцінний досвід".

"Більшість співробітників вважають, що кращий спосіб довести свою цінність керівникові й отримати вплив у колективі – в усьому демонструвати самовпевненість і владність", – написав керівник BlackBerry Джон Чен цього року на LinkedIn.

Важливо отримати визнання за вашу роботу і вкладені в неї цінності, але прагнення до слави, ймовірно, змусить ваших колег відвернутися від вас". Те ж саме може зробити і ваш бос, попереджає Чен.

"Старанні спроби показати себе суперзіркою свідчать про те, що ви піклуєтеся тільки про себе, а не про вашу компанію".

Президент Red Lobster Салі Сетта розповіла Business Insider, що дуже важливо виходити в люди під час обіду, адже ланч – краща можливість для створення ділових контактів.

Розділити обідній стіл із ким-небудь – це отримати подвійну вигоду: по-перше, ви отримуєте інформацію, яка допоможе по-іншому подивитися на свою роботу, по-друге, вас запам'ятає ваш компаньйон.

"Це зовсім не про те, щоб сказати: "Привіт! Про що ми там збиралися поговорити? Давай поговоримо про спорт", – говорить Сетта. – Це про ідентифікацію партнера по ланчу у вашій свідомості і про готовність запитати його про що-небудь важливе і чимось важливим поділитися з ним".

Минулого року на LinkedIn Дипак Чопра, популярний автор і засновник The Chopra Foundation написав, що він хотів би прийняти неминучість невизначеності в молодшому віці.

"На початку моєї медичної кар'єри я був упевнений, що знаю, куди йду", – написав він. – Але я не взяв до уваги невизначеність життя і те, як ця невизначеність може вплинути на особистість".

Алекса фон Тобель: "Прокиньтеся, одягніться і покажіть себе"

Марк Бартельс: "Чітко визначайте час для старту нового проекту"

Герміона Уей: "Почніть свій власний бізнес"

Джон Чен: "Не будьте суперзіркою, це може зіпсувати вашу кар'єру"

Салі Сетта: "Ніколи не обідайте самі"

Дипак Чопра: "Прийміть невизначеність"

"Якби я тільки знав тоді те, що знаю зараз, тобто про неминучість невизначеності у житті, – це б відкрило двері до незвіданого, адже тільки завдяки незвіданому людське життя може постійно оновлюватися", – написав Чопра.

Синтія Тайдвелл, глава страхової компанії Royal Neighbors of America, розповіла Business Insider, що її улюблена порада молодим людям – повільно вчитися, але негайно ризикувати. "Я закликаю ризикувати", – сказала вона. – Що є гіршим для вас результатом? Ви просто повернетеся назад і продовжите робити те, чим займалися до цього".

Брайан Ческі, глава Airbnb, сказав в інтерв'ю The New York Times, що студенти не повинні слухати своїх батьків.

"Вони найважливіші люди у вашому житті, але вам не варто наслідувати кар'єрні поради ваших батьків. Приміром, я своїм розповідаю тільки про те, що викликає у мене занепокоєння, – розповів Ческі. – Також хочу розвіяти міф про те, що яку б ви професію не обрали, це закінчиться великою невдачею. Це нісенітниця, адже ви не приймаєте рішення, орієнтуючись на успіх, гроші і кар'єру. Ви вирішуєте присвятити життя тому, що любите робити".

Коли менеджер з добору кадрів запитує у кінці співбесіди: "У вас є до мене запитання?", Девід

Меланкон, керівник проекту BTR, рекомендує поставити три важливіших за зарплату і вимоги до кандидатів запитання.

Ось цей список:

успішним у вашій компанії?

курсів підвищення кваліфікації?

Синтія Тайдвелл: "Повільно вчіться, але негайно ризикуйте"

Брайан Ческі: "Не слухайте батьків"

Девід Меланкон: "Ставте три важливі запитання у кінці кожної співбесіди"

1. Які особисті та професійні якості повинна мати людина на цій посаді, щоб стати

2. Яка позиція компанії щодо освіти та розвитку, зокрема, оплати навчання студентів і

3. Як компанії зберігає зацікавленість і мотивацію своїх співробітників?

Діана фон Фюрстенберг: "Будьте реалістами"

У недавньому інтерв'ю The New York Times модний дизайнер Діана фон Фюрстенберг сказала, що ключ до успіху – це довіра до себе.

"Щоб довіряти собі, вам необхідно побудувати стосунки із самим собою", – зізналася вона.

Щоб побудувати стосунки із собою, вам слід бути вимогливим до себе і не вірити в ілюзії".

Рік Гоїнгс, глава компанії Tupperware Brands, що зафіксувала минулого року прибуток у розмірі 2,6 млрд. доларів, поділився з Business Insider своїми улюбленими порадами для молодих людей.

Одна з них – бути з усіма люб'язними, коли ви приходите на співбесіду.

"Я люблю запитувати моїх водіїв, охоронців і помічників про те, як кандидат поводився з ними.

Те, як ти ставишся до інших, говорить про тебе усе!"

Рік Гоїнгс: "Будьте з усіма люб'язними"

Беріть усе краще собі на замітку і досягайте ще більшого успіху!

http://ubr.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад