10 основних помилок при пошуку роботи
Існує безліч помилок про пошук роботи: деякі з них колись були правдою, але вже застаріли, інші спочатку були дещо помилкові. Розглянемо найбільш поширені міфи про пошук роботи
За офіційною статистикою ринку продажів, більше 50% угод не відбувається через те, що продавець не вірить у власний успіх. Ніколи не забувайте про те, що ви перед роботодавцем - продавець своїх послуг, умінь і талантів. Не дозволяйте помилкам з розряду «сувора правда життя» впливати на вашу кар'єру.
1. Зараз ніде немає роботи - складна ситуація в країні
На ринку праці завжди набагато більше можливостей, ніж здається. Негативні приклади друзів і знайомих - це не остаточний вердикт, доки ви самі не спробували знайти роботу слідуючи універсальним порадам пошуку роботи. Роботодавці у всі часи хочуть вести свій бізнес якісно і з найменшими витратами - без гарного персоналу цього не зробити.
Хороший персонал потрібен завжди - а ви ж хороший співробітник!
2. Зараз не зовсім вдалий час для пошуку - канікули
Кадрові перестановки, особливо у великих компаніях, відбуваються постійно - співробітників переводять, підвищують, звільняють. І якщо в передсвятковий час активність ринку праці трохи знижується, завжди можна присвятити цей час збору інформації, пошуку необхідних людей, попереднім домовленостям про майбутні зустрічі відразу після закінчення свят.
За кожним святом наступають суворі будні - керівники, які планують роботу своїх підрозділів, це чудово розуміють.
3. Чим на більшу кількість адрес я вишлю резюме, тим вище мої шанси
Як правило, це не зовсім так, якщо ви дійсно вирішили знайти гідну роботу, а не тимчасовий «притулок». Зараз роботодавці більше цінують шукачів, які точно знають в якій компанії і на якій посаді вони хочуть працювати. Про те, що ви хочете працювати в конкретній компанії обов'язково потрібно зазначати в супровідному листі, навіть якщо його не вимагає роботодавець.
Концентруйся на головному - якість важливіша за кількість!
4. Роботу отримає більш кваліфікований і досвідчений співробітник, а не я
Реальний стан речей дещо відрізняється. Зазвичай відбирають кандидата, який більше підходить на конкретну посаду в даний момент часу. Роботодавці створюють ефективні команди, всередині яких повинна бути максимальна комунікація та підтримка. Якщо в вас побачать повне розуміння цього процесу - шанси дуже виростуть.
Будьте оптимістичні, доброзичливі і комунікабельні - і обов'язково досягнете успіху!
5. На хорошу роботу можна влаштуватися тільки за знайомством
Звичайно ж, деякі компанії все ще будуються за «сімейним принципом» - брати тільки своїх. Але глобально по ринку праці такий підхід вже залишився в минулому, бо системний і ефективний бізнес тільки з родичами не побудуєш. Зараз більше цінуються професійні якості і ступінь відповідальності кандидатів. У багатьох компаніях друзів і родичів навіть заборонено приймати на роботу.
Доведіть роботодавцю, що ви краще за інших.
6. Я вже застарий для цієї посади
Дійсно, для певних посад в деяких компаніях існують вікові межі. В основному, це початкові позиції в ієрархії компанії - кур'єри, секретарі, адміністратори, рецепція. У середньому ж і у керівній ланці компанії, як правило, особливе значення відіграє не вік, а професіоналізм.
Переконайте роботодавця, що ви - професіонал своєї справи.
7. Я повинен постійно нагадувати про себе роботодавцю, щоб про мене не забули
Зараз прийшла ера електронного спілкування - інтернет, e-mail, Skype, і багато компаній ведуть спілкування з кандидатами виключно через ці канали. Виславши резюме на електронну адресу компанії і не отримавши відповіді протягом тижня - можна відправити його повторно. Телефонувати необхідно лише в тому випадку, якщо ви про це з роботодавцем домовлялися заздалегідь.
Не будьте настирливі - завжди заздалегідь узгоджуйте свої дії.
8. Маму з маленькою дитиною на цю посаду ніколи не приймуть
Такий психологічний бар'єр дійсно присутній у шукачів і співробітників відділів кадрів. Усі роботодавці хочуть, щоб співробітник повністю віддавався роботі протягом усього робочого дня. Але якщо ви дійсно вирішили присвятити себе кар'єрі, а діти ще не підросли, у вас залишається один спосіб: під час співбесіди переконати роботодавця в тому, що вас завжди є кому підстрахувати (батьки, няні, чоловік і т.д.)
Будьте переконливі - все залежить тільки від вас.
9. Якщо мені не відповіли на мій лист відразу протягом декількох днів, то робота тут мені «не світить»
У серйозних компаніях процес відбору та прийому нового співробітника може займати дуже чимало часу - не менше 2-3 тижнів. Кандидатів можуть відбирати в кілька етапів і за участю не одного підрозділу. Запрошення на співбесіду до вас може прийти пізніше - головне його дочекатися.
Будьте терплячі.
10. Я вже надсилав резюме в цю компанію - воно повинно було у них залишитися
Це ще одне помилкова думка. Як правило, кожен конкурс супроводжується новою хвилею прийому заявок і ніхто резюме не зберігає тривалий час. Винятком є тільки ситуація, коли ви вже проходили співбесіду, встановили особистий контакт з роботодавцем і вас зарахували до кадрового резерву компанії. У такому випадку намагайтеся регулярно спілкуватися зі своєю контактною особою з питання можливих вакансій.
Важко досягти високих результатів, якщо постійно покладатися на чужу думку і стереотипи, яких безліч навколо. Ставте собі конкретну мету, пам'ятайте нюанси пошуку роботи, про які часто забувають інші - і, обов'язково досягнете свого!
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5848
5239
282
31
135
4
141
3
133
0
137
0
142
2
179
5
Робота в Кам'янці-Дніпровській
147
1
135
1
369
71
134
1
134
2
143
1
145
1
135
0
148
1
136
0
149
6
133
0
144
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Запоріжжі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
Hitjob.zp.ua
- 9742 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...