7 РЕЧЕЙ, ЯКІ МОЖУТЬ ЗРУЙНУВАТИ ВАШУ КАР'ЄРУ

Ігри в політику

 

Вибудовувати хороші відносини в колективі зовсім означає плести інтриги або провокувати скандали. Чи не пускайте в різного роду політичні ігри, а постарайтеся бути самим собою. Дотримуйтеся тієї стратегії і тактики спілкування в колективі, за яку вам не буде соромно.

 

Занадто великі обіцянки

 

Виконуючи якусь роботу або завдання начальства, не давайте нездійсненних обіцянок, навіть якщо вам здається, що це під силу. Чи не обіцяйте зробити все раніше терміну, якщо на 100% не впевнені в цьому. Навіть невеликі затримки не підуть вам на користь і репутація буде безнадійно зіпсована. Щоб люди вам довіряли, завжди приймайте зважені рішення.

 

надмірне спокій

 

Коли ви в останній раз покращували свої професійні навички, переробляли резюме або займалися навчанням? У сучасному світі дуже важливо не відставати від загального руху вперед. Якщо ж ви просто занадто зайняті для того, щоб дізнаватися щось нове, це означає тільки одна - неправильну розстановку пріоритетів. Самовдосконалення повинно бути в списку ваших щоденних справ.

 

страх змін

 

Ще одна помилка, якої припускаються багато співробітників. Гублячись у робочій рутині, ми дуже часто забуваємо про те, що навколо все змінюється. Якщо вас приводить в стан шоку факт того, що потрібно змінювати підходи до роботи або перелік виконуваних завдань, задумайтеся, в тому напрямі ви рухаєтеся? Постійні зміни - це запорука успіху. Опитування показали, що, на думку 91% респондентів, успішними є ті співробітники, які добре пристосовуються до мінливих робочих умов.

 

самовпевненість

 

Як тільки ви вирішите, що вже досягли багато чого і можете відпочивати, швидше за все, саме в цей момент почнуться всі неприємності. Ніколи не опускайте руки і продовжуйте працювати, а відпочивати на лаврах можна пізніше.

 

Низький рівень емоційного інтелекту (EQ)

 

Не допускайте спалахів гніву на роботі, незалежно від ситуації. Низький рівень стриманості і емоційного інтелекту може коштувати вам кар'єри. Навіть якщо ви впевнені у своїй позиції, роздратовані і більше не можете триматися, усіма силами прагнете зберегти своє обличчя. У деяких випадках це може бути важливіше власної правоти.

 

лестощі начальству

 

Звичайно, всі ми хочемо мати добрі стосунки з босом. Проте, не варто вибудовувати їх за рахунок колег і підлеглих. Ніколи не йдіть на підлість і підступність, що не підставляйте нікого, щоб вислужитися перед керівником. Замість користі це принесе тільки шкоду.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад