ЯК ВИЖИТИ У ВІДКРИТОМУ ОФІСІ

Сучасні open space являють собою нагромадження столів співробітників і можуть вміщати до 80 і більше осіб в одній кімнаті. У такій обстановці багато хто не може працювати і скаржаться на брак тиші і неможливість зосередитися. До таких працівників відноситься і Джексон Карпентер - менеджер зі зв'язків з громадськістю в одній з американських компаній, - пише BBC.

 

Джексон скаржиться на галасливих колег, постійні переговори і відсутність хоча б натяку на тишу. Дослідження допомогли встановити, що робочі місця без стін або навіть перегородок знижують продуктивність співробітників на 15%. У компанії Карпентера з цим навчилися боротися. Кілька років тому всім співробітникам видали таблички, пофарбовані з одного боку в зелений, а з іншого - в червоний колір. Якщо працівник в цей момент зайнятий і не хоче розмовляти - він може повісити червону табличку. Якщо навпаки - зелену.

 

Проте, не дивлячись на відверте незручність open space, вони все ще залишаються популярними у всіх країнах світу. Так, близько 70% всіх американських робочих місць організовані саме таким чином. Тому співробітники змушені захищати себе від стороннього шуму, щоб ефективно працювати. За даними психологів, саме відсутність елементарного особистого простору є найголовнішою проблемою відкритих офісних площ.

 

Крім того, робота в відкритих кабінетах змушує співробітників перериватися, в середньому, кожні 3 хвилини. А повернення до виконання завдання і перемикання може зайняти близько 23 хвилин. Деякі компанії намагаються боротися з цими явищами за допомогою невеликих перегородок між робочими місцями. Проте, самим часто використовуваним способом "огорожі" від зовнішнього світу поки залишаються навушники. Ряд співробітників навіть вважає за краще "будувати" перегородки з книг або папок з документами.

 

Вихід із ситуації знайшли стартаперів, які запропонували обладнати кожне робоче місце в open space спеціальній інтерактивній таблиці з двома вогниками - червоним і зеленим. За допомогою цих світлодіодів співробітник зможе повідомляти колегам, коли йому потрібна тиша, а коли розмови і обговорення все ж допустимі. Прообрази такого пристрою в деяких офісах використовуються вже досить давно. Наприклад, кілька років тому один з менеджерів Coca-Cola хотів знайти спосіб спілкуватися з колегами, але, разом з тим, і не відволікатися постійно від роботи. Рішенням стала звичайна червона кепка. Якщо керівник одягав її, це було сигналом про прохання його не турбувати.

 

Поки досить складно судити, чи зможуть нові пристрої прижитися в великих офісах. Але цілком можливо, що саме за ними майбутнє open space без емоційного вигоряння і з ефективною роботою.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад