Чому сучасні мами одна з ключових аудиторій для маркетологів

Сучасні технології все більше проникають в життя суспільства. Це стосується всіх категорій населення, в тому числі і молодих мам. Нове дослідження показує, що працюючі мами і ті, які проводять час вдома з дітьми, дуже активно використовують сучасні технології і засоби масової інформації на різних платформах. У той же час, рівень використання різних пристроїв для спілкування і виходу в мережу відзначається серед працюючих матерів, оскільки вони, як правило, відносяться до більш забезпеченим верствам населення і живуть в високотехнологічних будинках.

У порівнянні з мамами в декреті, працюючі жінки використовують більше всіляких девайсів. Як правило, це смартфони, планшети, і послуги перегляду відео і фільмів на вимогу (SVOD). Широке поширення останнього виду сервісів не викликає подиву, оскільки люди, які проводять поза домом багато часу, зацікавлені в споживанні контенту тоді, коли їм це зручно.

У міру того, як збільшується вплив жінок на медіаландшафт, маркетологи і рекламодавці все більше звертають увагу на даний сегмент споживачів. У США на сьогоднішній день налічується близько 25,1 млн жінок у віці від 18 до 49 років, які мають дітей до 12 років. Майже чверть цього сегмента населення Америки становлять працюючі мами. При цьому, варто зазначити, що частка працюючих жінок з дітьми збільшується з віком. Так, в сегмент від 18 до 34 років їх налічується близько 71%, в сегменті від 35 до 49 років - 77%.

Проте, це зовсім не означає, що мами, які перебувають у декретній відпустці, не вносять свою лепту в розвиток технологій. Незважаючи на більш низький відсоток використання різних пристроїв, ця частина споживачів активно використовує технології набагато більшу кількість часу, ніж всі інші. Вони користуються телевізорами і різними підключеними до них пристроями. В цілому ж, мами, які проводять вдома більшу половину дня, щотижня витрачають на перегляд різного ТВ-контенту на 7 годину більше ніж працюючі жінки. Найбільше це стосується потокового ТБ.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад