Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
20.03.2014
Менеджер по персоналу
3 500 грн.
Контактна особа: Анистрат Лариса
Місто (регіон): Запоріжжя
Основна інформація:
Опыт работы:
Періоди роботи:
Березень 2013 по 18.03.2014 (штат до 100 осіб)
Посада: начальник відділу кадрів(менеджер із підбору персоналу, фахівець з кадрів, діловод, в.о. інженера з охорони праці, адміністратор та інше)
Причина пошуку роботи:висока плинність кадрів, затримка виплати заробітної плати, виплата частинами її частинами, відсутність мотивації в роботі.
Вересень 2009 року – березень 2013 року
Посада: Фахівець з персоналу фахівець з кадрів тренер з навчання
Компанія: ТОВ «Торгівельний будинок «Амстор» (з 2009 року штат був більше 500 осіб, в 2012 році більше 370 осіб , і постійна оптимізація)
Діяльність підприємства: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Компанія,яка налічує 38 супермаркетів у східній і центральній частині України (більше 12000 тис. персоналу)
Причина звільнення:навантаження не відповідає зарплаті (оптимізація 1 фахівця).
Грудень 2007 року - вересень 2009 року
Посада: Заступник генерального директора з персоналу
Компанія: ПП «МТЦ-Запоріжжя» (штат від 250 осіб)
Діяльність підприємства: виробництво і продаж технологічного професійного обладнання, інвентарю, посуду із нержавіючої сталі та меблів для підприємств торгівлі.
Причина звільнення: затримка виплати зарплати в 2008 році, невиплата зарплати в повному обсязі в 2009 році.
Січень 2006 - грудень 2007
Посада: Заступник генерального директора
Компанія: ТОВ «Балтремстрой» ( з «0» штат до 150 осіб)
Діяльність підприємства: будівництво та ремонт, робота зварювальників, суднокорпусників за межами України(Естонський судноремонтний завод).
Причина звільнення: вступ Естонії в ЄЕС, шенгенську зону.
Липень 2003 року по жовтень 2005 року
Посада: Менеджер з персоналу
Компанія: Кадрове агентство «Нова робота» , газета «Нова робота»( штат 14 осіб)
Діяльність підприємства: підбор персоналу для підприємств, робота з особами, шукаючими роботу, підбор їм роботи; випуск газети з вакансіями роботодавців і кадрових агентств.
Причина звільнення: робота без оформлення.
Липень 2002 року по липень 2003 року
Посада: Адміністратор торгівельного залу
Компанія: Торгівельна компанія «КІТ-1» (штат від 120 осіб)
Діяльність підприємства: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Компанія,яка налічувала 6 супермаркетів у Запоріжжі в 2002 році. В 2006 році компанія закрилася.
Причина звільнення:робота 7 днів в нічні зміни(2 тижні на місяць), постійний недобір кадрів, стажування в нашому супермаркеті нових працівників.
Серпень 1980 року-січень 2001 року працювала вихователем, методистом, викладачем в м. Токмак, Запорізька область. Причина звільнення:скорочення штату.
Професійні навички та уміння:
Володію професійно повним спектром кадрової роботи на підприємстві в програмі 1:С Персонал 8.1:
- досконале знання КЗпП України;
- пошук ЗМІ і розміщення реклами підприємства із підбору персоналу;
- підбор персоналу на різні вакансії(навички підбору, добору персоналу в супермаркет з «0»);
- формування та ведення обліку особового складу(внесення даних у особові картки П-2);
- реєстрація, заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- складання штатного розкладу і внесення змін до нього;
- розробка посадових інструкцій;
- розробка розпорядчої та кадрової документації;
- розробка колективного Договору підприємства;
- підготовка документації для атестації робочих місць;
- підготовка документів та оформлення наказів: з прийому, переведення, звільнення та відпусток працівників;
- розробка положень та організація роботи з атестації персоналу, з ротації персоналу;
- формування кадрового резерву;
- проведення тренінгів з навчання торгового персоналу «Технологія продажу», «Керування стресом. Робота з конфліктами» та ін.;
- контроль адаптації персоналу(контроль закріплення наставника за новим робітником, допомога в складанні плану вводу в посаду(стандарти роботи), допомога методичним матеріалом, контроль проведення роботи наставником, атестації наставником нового робітника, складання звітності та інше);
- проведення анкетування,обробка даних з мотивації персоналу;
- контроль складання графіків роботи усіх підрозділів,ведення табелю робочого часу, закриття зарплати (в програмі AKTIMA HR);
- оформлення та облік листків непрацездатності;
- контроль та складання графіка щорічних відпусток, звітність по відпусткам;
- формування Договорів матеріальної відповідальності, Договорів підряду;
- складання різноманітної кадрової звітності для підприємства і для контролюючих органів (ЦЗ, ПФ, Статистика);
- навички проходження перевірок(прокуратура, УП та СЗН, ПФ);
- розробка та ведення документації з охорони праці;
- знання архівації документів та інше.
Навички роботи з комп’ютером та інші набуті професійні навички:
MS Office, Word, Excel, Outlook Express, 1С: Підприємство, 8.1(Персонал 8.1), AKTIMA HR, 1С: Підприємство, 7:7 конфігуратор, Adobe Reader, 10.0, Skype, Internet, E-pop, Power Point та інші програми; володіння оргтехнікою(факс,принтер, сканер,копіювальна техніка);
Підготовка корпоративних свят;знання первинної бухгалтерської документації, знання обліку і ведення торгової документації,товарних звітів,товарних цінників, знання проведення інвентаризації, вміння працювати на касовому апараті,проведення інкасації та здача грошей в банк та інше.
Освіта:
Вища
з 09.2001 по 06.2002(денна форма навчання)
Запорізький інститут державного та муніципального управління. Факультет: «Менеджмент організацій». Кваліфікація: Менеджер-економіст на ринку товарів та послуг, м. Запоріжжя
Вища
з 09.1976 по 06.1980(денна форма навчання)
Запорізький державний педагогічний інститут. Факультет: «Педагогічний».
Кваліфікація: Викладач педагогіки та психології. м. Запоріжжя.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Менеджер по логистике, оператор 1 с, логист, диспетчер, Сидорова Ольга, з/п 8000 грн. 20.11.2020
Ищу работу контент менеджер, администратор сайта., Елена, з/п за домовленістю 19.11.2020
Менеджер по работе с клиентами, Ким Нина, з/п 9000 грн. 04.11.2020
Рекламный менеджер, Кравец Богдан, з/п За домовленістю. 30.10.2020
Торговый представитель, менеджер, Олейникова Елена, з/п 10000 грн. 28.10.2020
Инспектор по персоналу, Сысоева Екатерина, з/п 10000 грн. 23.10.2020
Офис менеджер, Лапшинова Татьяна, з/п 20000 грн. 19.10.2020
Smm менеджер, Седченко Светлана, з/п 15000 грн. 14.10.2020
Помічник нотаріуса, юрист, офіс-менеджер, Ніколаєва Вікторія, з/п За домовленістю. 09.10.2020
Инженер, продавец, массажист, помощник бухгалтера, менеджер по продажам, Лигун Наталия, з/п 15000 грн. 09.10.2020
Резюме в регіоні: Запоріжжя
Ринок працевлаштування в Запоріжжі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Запоріжжя
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5847
5239
282
31
135
4
141
3
133
0
137
0
142
2
179
5
Робота в Кам'янці-Дніпровській
147
1
135
1
369
71
134
1
134
2
143
1
145
1
135
0
148
1
136
0
149
6
133
0
144
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Запоріжжі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
Hitjob.zp.ua
- 9742 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...